کد خبر : 1967819 | 02 مهر 1402 ساعت 23:56 | 31.2K بازدید | 10 دیدگاه

هو شدن رودی گارسیا توسط هواداران ناپولی

خشم و نارضایتی شدید اوسیمن از تعویض

ویکتور اوسیمن در جریان بازی عصر امروز ناپولی یک پنالتی هدر داد و هنگام تعویض هم ناراضی بود و با سرمربی تیم، رودی گارسیا وارد یک درگیری لفظی شد.

خشم و نارضایتی شدید اوسیمن از تعویض

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب خوبی را در هفته پنجم سری آ خارج از خانه و در زمین بولونیا سپری نکرد و با تساوی بدون گل متوقف شد تا در هفته پنجم مسابقات با تیم صدرنشین یعنی اینتر، هفت امتیاز فاضله داشته باشد. ویکتور اوسیمن مهاجم این تیم هم شبی کابوس وار را سپر کرد. او در نیمه اول بدشانس بود که شوت محکمش به سمت دروازه بولونیا با دخالت دروازه‌بان حریف به تیرک اصابت کرد و به گل تبدیل نشد. اما در ادامه اصلی‌ترین شانس تیم برای گلزنی یعنی پنالتی دقیقه 73 را خراب کرد.
در ادامه در دقیقه 86 تعویض شد و هنگام تعویض با خشم بر سر گارسیا فریاد کشید که چرا با دو مهاجم برای رسیدن به گل دیرهنگام ادامه نمی‌دهد. این ملی پوش نیجریه‌ای با فرم فصل قهرمانی تیمش در اسکودتو فاصله دارد و به نظر نمی‌رسد که رابطه خوبی با سرمربی جدید، گارسیا، داشته باشد.

1930329

تماشاگران هم با ایده‌های این سرمربی مخالف بودند و در ابتدا هنگام تعویض کویچا کوارتسلیا و بعد هم هنگام تعویض اوسمین گارسیا را هو کردند. آنها همچنین در شبکه‌های اجتماعی هم خواهان اخراج گارسیا هستند.

1930328

دیدگاه‌ها