کد خبر : 1967798 | 02 مهر 1402 ساعت 23:01 | 29.2K بازدید | 11 دیدگاه

این مربی از برد ۳-۱ تیمش هم راضی نیست!

برایتون امروز در بازی مقابل بورنموث از هفته ششم لیگ برتر، موفق شد این تیم را ۳-۱ شکست دهد. روبرتو دی‌ زربی، سرمربی این تیم پس از بازی نکاتی را به خبرنگاران گفت‌.

این مربی از برد ۳-۱ تیمش هم راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، برایتون در بازی مقابل بورنموث، در حالیکه با گل دومنیکو سولانکه، یک بر صفر عقب افتاده بود، با گل بخودی میلوس کرکز در دقیقه ۲+۴۵ بازی را به تساوی کشاند و در نیمه دوم تعویض دی زربی جواب داد و میتوما دو گل به ثمر رساند تا برایتون ۳-۱ پیروزی بازی شود.

روبرتو دی زربی درباره عملکرد امروز تیمش به خبرنگاران گفت: «امروز یکی از بدترین بازی‌های زمان من را انجام دادیم. در دو، سه یا چهار موقعیت، خوش شانس بودیم.

بورنموث نیمه اول بازی فوق العاده‌ای انجام داد. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم اما بهترین عملکرد خود را نداشتیم. قبل از بازی می‌دانستیم که این یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل است.
امروز اولین باری بود که بعد از بازی در لیگ اروپا بازی کردیم. بازیکنان زیادی را تغییر دادم، شاید کمی بیش از حد بود.»

1930281

سرمربی برایتون درباره آنسو فاتی و فشاری که احساس می‌کند گفت: «همه از او انتظارات زیادی دارند. ما نمی‌خواهیم او فشار بیشتری را احساس کند، او باید از فوتبالش لذت ببرد و کیفیت خود را نشان دهد. ما او را دوست داریم و می‌خواهیم به او کمک کنیم.»

سرمربی ایتالیایی برایتون در مورد فشردگی بازی‌های این فصل هم صحبت کرد: «ما باید خود را وفق دهیم زیرا عادت نداریم هفته‌ای سه بازی انجام دهیم. در این فصل هر هفته سه بازی خواهیم داشت. من خوشحالم چون با استفاده از شخصیت و حوصله‌مان پیروز این بازی شدیم، نه با سبک و کیفیت بازی. شخصیت شاید مهم‌ترین بخش فوتبال باشد.»

برایتون در بازی بعدی، چهارشنبه در چارچوب جام اتحادیه مهمان چلسی است.

دیدگاه‌ها