کد خبر : 1967780 | 02 مهر 1402 ساعت 21:31 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

شروع موفق حریف آسیایی نساجی در فصل جدید

مومبای سیتی هند در نخستین مسابقه فصل خود موفق به کسب پیروزی دو بر یک شد.

شروع موفق حریف آسیایی نساجی در فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مومبای سیتی که یکی از رقبای نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت 18 امشب (به وقت ایران) در نخستین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ برتر هند مقابل تیم شمال شرقی یونایتد قرار گرفت.

مومبای سیتی هند پنج روز قبل در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر صفر در مسابقه خانگی مقابل نساجی ایران شکست خورده بود، در نخستین بازی فصل 2023 لیگ برتر هند موفق شد سه امتیاز را کسب کند.

خورخه پریرا دیاز، مهاجم 33 ساله آرژانتینی که در دیدار مقابل نساجی نیز حضور کامل در زمین داشت، امروز توانست دو گل برای مومبای سیتی هند به ثمر رساند تا به پیروزی دو بر یک در زمین تیم شمال شرقی یونایتد دست پیدا کنند.

1930244

تیم فوتبال مومبای سیتی که دو مسابقه رسمی اخیرش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی هند و دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سر گذاشته بود، امروز توانست به این روند پایان بدهد و سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

مومبای سیتی روز پنج شنبه هفته جاری در لیگ برتر هند به مصاف تیم اودیشا خواهد رفت و روز سه‌شنبه هفته آینده در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نامانگان ازبکستان قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها