کد خبر : 1967702 | 02 مهر 1402 ساعت 16:44 | 30.3K بازدید | 6 دیدگاه

دی‌مارکو:

این بهترین گل زندگی‌ام بود!

فدریکو دی‌مارکو، ستاره اینتر، اعتراف کرد که گل اش با یک ضربه والی مقابل امپولی یکی از بهترین گل دوران حرفه اش بود و همچنین او مشتاق است قرارداد جدیدی با اینتر امضا کند.

این بهترین گل زندگی‌ام بود!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در هفته پنجم سری آ تیم صدر نشین اینتر میهمان امپولی بود. دی مارکو، مدافع کناری تیم اینتر پنجمین
برد تیمش از پنج بازی در این فصل سری آ را با ضربه پای چپ فوق العاده به گوشه بالای دروازه را رقم زد. 
او در این باره گفت:" من فکر می‌کنم بازی آسانی نبود. ما قدرتمند شروع کردیم، در نیمه اول کمی از کنترل توپ را از دست دادیم، اما خوشبختانه به یک گل و سه امتیاز بسیار مهم دست یافتیم."

1930029

دی‌مارکو قبلا هم گل‌های زیبا و دیدنی به ثمر رسانده است، اما اعتراف می کند که این گل جایگاه ویژه ای در زیبا ترین گل‌هایی که به ثمر رسانده است، دارد:"شاید در کنار گلی که برای ورونا مقابل تورینو زدم، بهترین گل من باشد. دیدم توپ به سمت من بلوکه شد و به آن ضربه زدم، خوشبختانه توپ به داخل دروازه رفت."

او محصول آکادمی جوانان اینتر و از کودکی طرفدار اینتر است و همچنین به یک بازیکن ثابت برای ایتالیا تبدیل شده است، بنابراین واقعاً همه چیز برای دی‌مارکو عالی پیش می رود:" من به هر کاری که انجام داده‌ام افتخار می‌کنم. از زمانی که آکادمی جوانان اینتر را ترک کردم، شاید این نقطه اوج زندگی حرفه‌ای من باشد."

گزارش هایی وجود دارد که باشگاه به او قرارداد جدیدی با شرایط بهتر و سطح بالاتر پیشنهاد داده است. او در این باره توضیح داد:" فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید، مطمئناً می خواهم قراردادم را با اینتر تمدید کنم."

1930030

دیدگاه‌ها