کد خبر : 1967676 | 02 مهر 1402 ساعت 15:16 | 3.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازی مرگ و زندگی برای شهربابکی‌ها

بعد از سه شکست پیاپی اکنون شهربابکی‌ها از تمام توان خود برای دستیابی به اولین برد فصل در خانه سود خواهند برد.

بازی مرگ و زندگی برای شهربابکی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، بدشانسی بزرگی گریبان تیم مس شهربابک را گرفته تا آن‌ها برای رسیدن به اولین گل فصل خود نیز با چالش مواجه باشند. بعد از اینکه در اولین گام و در خانه پنالتی این تیم هدر رفت تا یک شکست تلخ نصیب شاگردان قاسم شهبا شود، آنها در خرم آباد نیز با از دست دادن تمرکزشان بعد از قطعی برق بازنده از زمین خارج شدند و در نهایت نیز در سومین بازی علیرغم نمایشی تهاجمی با فرصت سوزی بزرگ مقابل چادرملو در یزد نیز دست خالی زمین را ترک کردند.

اکنون این تیم در چهارمین بازی فصل خود بار دیگر به شهربابک بازگشته و امیدوار است این بار با سود بردن از حمایت هوادارانش و تشویق پرشور آنها، به طلسم ناکامی خود پایان دهند و با عبور از بدشانسی‌ها برای اولین برد فصل آماده شوند.

1903067

قاسم شهبا که اکنون فشار زیادی را متوجه جایگاه خود می‌بیند، امیدوار است تیمش اینبار با سود بردن از فرصت‌ها برابر تیم تازه لیگ برتری شهر راز شیراز که ستار زارع ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران را روی نیمکت خود می‌بیند، به نتیجه مطلوب دست یافته و مهیای ادامه فصل و جاه‌طلبی نارنجی‌پوشان شود. باید دید شهربابکی‌ها قادر خواهند بود در این دیدار به اهداف خود دست یابند یا اتفاق دیگری متوجه آنها خواهد بود.

عباس قشمی، مدیرعامل جوان و موفق مس شهربابک که طی دوران حضورش در این تیم از جنبه کسب نتیجه و شکل‌دهی ساختار عملکردی قابل دفاع از خود به جا گذاشته، طی روزهای اخیر در تلاش بوده تا تیمش را از حواشی دور کرده و با ایجاد فضای مناسب و دور از شایعات آنها را برای دستیابی به نتیجه مطلوب به هدف نزدیک کند.

دیدگاه‌ها