کد خبر : 1967672 | 02 مهر 1402 ساعت 15:20 | 31.1K بازدید | 4 دیدگاه

مصدومیت ناشناخته په په

چه بلایی بر سر کاپیتان پورتو آمده!

په په در فهرست پورتو برای بازی برابر ژیل ویسنته بود ولی در میان تعجب روز بازی اعلام کرد که شرایط بازی ندارد. موردی که کونسیسائو نیز درکش نمی کند.

چه بلایی بر سر کاپیتان پورتو آمده!

به گزارش "ورزرش سه"، پورتو توانست دیشب ژیل ویسنته را 2-1 شکست دهد ولی این کار را بدون کاپیتان په په انجام داد. په په نتوانست برای دیدار پورتو مقابل ژیل ویسنته در لیگ پرتغال در دسترس باشد. اتفاقی که ناگهانی بود و سرجیو کونسیسائو هم نمی توانست درک کند چرا در آخرین لحظه او از حضور در بازی خودداری کرد.

1929962

مربی پورتو در این رابطه گفت: «یک بار دیگر، زمانی که برای مسابقه آماده می شدیم، با همان بازیکنان همیشگی این کار را انجام دادیم ولی روز بازی به دلایلی که نمی دانم، په په را در اختیار نداشتم. باید از دکتر نلسون پوگا و بخش پزشکی بپرسیم که چه اتفاقی افتاده است. من واقعاً آن را درک نکردم و این را صادقانه می‌گویم.»

په په در فهرست پورتو بود اما در آخرین لحظه مشخص شد که او نمی تواند بازی کند. جزئیات بیشتری در این رابطه مشخص نیست، اما اظهارات سرمربی پورتو نشان می دهد که او هیچ ارتباطی با بازیکن خود نداشته است. تا همین یکی دو ماه پیش کونسیسائو دست از تمجید از کاپیتان تیمش بر نمی‌داشت و او را حرفه‌ای ترین بازیکنی عنوان می‌کرد که با او کار کرده ولی حالا همه چیز در مورد این بازیکن تغییر کرده است.

1788773

مدافع میانی پرتغالی 40 ساله، بهترین روزهای حرفه ای خودش را پشت سر نمی‌گذارد. او یک ماه پیش در حالی که در سوپرجام پرتغال مقابل بنفیکا بازی می‌کرد از زمین بازی اخراج شد و با ژستی بد نسبت به سکوهای رقیب زمین را ترک کرد. در آوریل بود که او تصمیم گرفت پیشنهاد تمدید را برای یک فصل دیگر بپذیرد. په په در حال حاضر تا سال 2024 قرارداد دارد.

او در ماه ژوئن موفق شد با پورتو قهرمانی جام حذفی پرتغال را کسب کند که سی امین عنوان قهرمانی اش بود. په په با وجود سنش در شرایط مطلوبی باقی ماند و مدعی شد که می‌خواهد به فوتبالش در پورتو ادامه دهد. 
پینتو دا کوستا، رئیس پورتو، نیز به طرز شگفت انگیزی از په په تعریف کرد: «په په؟ فکر می‌کنم پنج یا شش سال دیگر بازی کند. او یک هیولاست.»

با این حال، اوضاع پس از تابستان بسیار تغییر کرده است. او چهار بازی از شش بازی لیگ را از دست داده که دو بازی آخر را به دلیل مصدومیتی ناشناخته غایب بوده است. با این حال جای تعجب دارد که او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار حضور داشت.

دیدگاه‌ها