کد خبر : 1967559 | 01 مهر 1402 ساعت 23:09 | 28K بازدید | 45 دیدگاه

ژاوی: جشنی در کار نیست، فردا تمرین می‌کنیم

ژاوی هرناندز از بازگشت بازیکنانش در برد 3-2 مقابل سلتاویگو شگفت زده نیست و نمی‌خواهد که بازیکنانش دوباره اینگونه برنده شوند.

ژاوی: جشنی در کار نیست، فردا تمرین می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته پنجم لالیگا امشب بازگشت فوق العاده مقابل سلتاویگو داشت و با نتیجه 3-2 پیروز شد.

تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز که از حریف تا دقیقه 80 با نتیجه 2-0 عقب افتاده بود با 2 گل روبرت لواندوفسکی و گلزنی ژوائو کانسلو طی تنها 8 دقیقه نتیجه بازی را تغییر داد و در نهایت به 3 امتیاز رسید.

برخلاف طرفداران بارسا، ژاوی چندان از این پیروزی رضایت ندارد و از بازیکنانش می‌خواهد که دیگر چنین نمایشی را تکرار نکنند.

ژاوی هرناندز پس از این بازی در نشست خبری گفت:"بازی خوبی نبود، اما در گذشته معمولاً این مسابقات را می باختیم. امروز ما شخصیت برنده را داشتیم."

1929720

بولت تراکتورتغییر رافینیا و لامینه یامال در ترکیب؟

رافینیا بازیکنی است که می تواند بیشتر در داخل بازی کند، به او گفتم جایش را با لامینه عوض کند، سانترهای او با هر دو پا بسیار خطرناک است. باید تیم حریف را متزلزل می‌کردیم، ریسک‌های زیادی انجام دادیم، به همین دلیل است که این همه رنج کشیده‌ایم.

بولت تراکتوربازگشت به بازی؟

به طور معمول، نتیجه 0-2 در خانه شما را به سوی شکست هدایت می‌کند، اما برای این گروه شگفت انگیز از بازیکنان جوان چیزی متفاوت است. می توانید تغییر نسلی را که در حال رخ دادن است، ببینید. بازی امروز یک نقطه عطف است. همه چیز در مورد فوتبال نیست. این در مورد شخصیت است، ذهنیت برای نشان دادن اینکه می خواهید برنده شوید.

بولت تراکتورخوشحالی از برد امشب؟

من حتی نمی توانم این برد را جشن بگیرم. ما سه شنبه بازی داریم و فردا تمرین می کنیم! احساس بسیار خوبی است، اما نه به خوبی شکست دادن رئال بتیس یا آنتورپ. ما خوب بازی نکردیم. اتفاقی که امروز افتاد باید یک هشدار برای تیم باشد. نمی توانیم اجازه دهیم این اتفاق دوباره تکرار شود.

1929721

بولت تراکتوروضعیت فرانکی دی‌یونگ؟

دی‌یونگ درخواست کرد که تعویض شود. او مصدوم است، اما امیدواریم که این مصدومیت تا حد امکان کم باشد. آزمایش‌های بیشتری باید انجام شود، اما فرانکی دی‌یونگ قوی است.

بولت تراکتورصدرنشینی؟

امشب به عنوان صدرنشین لیگ خواهیم خوابید. این یک چیز مثبت است. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم بگوییم که این سه امتیاز باعث شد قهرمان لیگ شویم.

بولت تراکتوردربی مادرید؟

اگر وقت داشته باشم، دربی مادرید را تماشا خواهم کرد.

دیدگاه‌ها