کد خبر : 1967545 | 01 مهر 1402 ساعت 22:22 | 36.5K بازدید | 19 دیدگاه

طارمی یک هدف دارد: هت‌تریک

ستاره ایرانی پورتو به دنبال گلزنی برای سومین مسابقه پیاپی برای این تیم است.

طارمی یک هدف دارد: هت‌تریک

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم رده دهمی ژیل ویسنته و یاران علی علیپور قرار می‌گیرد.

مهدی طارمی که چهار شب قبل در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین به میدان رفت و توانست در جریان پیروزی سه بر یک تیمش گلزنی کند، امشب هم در ترکیب و خط حمله پورتو برابر ژیل ویسنته دیده می‌شود.

1929685

ستاره ایرانی پورتو که در هفته گذشته لیگ برتر پرتغال نیز توانست نخستین گل فصل خود را مقابل استرلا به ثمر رساند و تک گل تیمش را برای رسیدن به پیروزی بزند، امیدوار است امشب هم دوباره این کار را برابر ژیل ویسنته انجام بدهد.

طارمی که فصل گذشته با زدن 22 گل در 33 مسابقه به عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال دست پیدا کرد، در پنج بازی این فصل فقط یک گل در لیگ زده که در تلاش برای بهبود آن در بازی امشب برابر ژیل ویسنته است.

تیم فوتبال پورتو در پنج مسابقه اخیرش در لیگ برتر پرتغال چهار پیروزی و فقط یک تساوی داشته و در حال حاضر با 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به بوآویشتا و اسپورتینگ لیسبون در رده سوم جدول این مسابقات قرار گرفته که امشب در تقابل با ژیل ویسنته به دنبال کسب پیروزی و صدرنشینی است و یاران علیپور نیز به دنبال افزایش 6 امتیاز خود هستند.

دیدگاه‌ها