کد خبر : 1967513 | 02 مهر 1402 ساعت 03:00 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

توازن تیم مارینوس در دفاع و حمله:

گل گهر فرمول موفقیت را دنبال می‌کند

گل گهر با خرید روبرتو تورس و میشل تی‌ورده تیم کاملی در اختیار دارد و به عنوان یک مدعی جدی در لیگ برتر حاضر خواهد شد.

گل گهر فرمول موفقیت را دنبال می‌کند

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان در هفته های ابتدایی لیگ یکی از برترین تیم‌های دفاعی بود و در وقفه ای که ایجاد شد تقویت خوبی در فاز هجومی انجام داد تا به عنوان یک مدعی جدی در ادامه لیگ حضور پیدا کند.

آنها در 4 بازی ابتدایی لیگ فقط 1 گل دریافت کردند و به همراه استقلال و پرسپولیس برترین خط دفاعی را در اختیار دارند، تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان در خط دفاعی گل گهر به خوبی جواب داده است و این بازیکن یک تیم با ساختار صحیح دفاعی و قدرتمند در لیگ حاضر شد و فرصت چندانی به رقبا نداد.

1910202

در معدود موقعیت‌هایی که برای تیم‌های حریف ایجاد شد محمدرضا اخباری سد محکمی بود تا یک آمار فوق العاده برای این تیم در هفته‌های ابتدایی ثبت شود، یکی دیگر از تصمیمات منطقی که در بسته شدن گل گهر گرفته شد، حضور یک آلترنانیو مطمئن به نام فروزان برای اخباری است، این رقابت در طول فصل به هر دو دروازبان کمک می‌کند که در اوج آمادگی حضور داشته باشند و سود آن را گل گهر خواهد برد.

مارینوس در هفته‌های ابتدایی خط هافبک کل گهر را عمدتا با بازیکنان جنگنده و باتجربه به میدان می‌فرستاد تا میانه میدان در اختیار کرمانی‌ها قرار بگیرد، علیرضا علیزاده، حمید بوحمدان، زنده روح و . . . بازیکنانی هستند که به خوبی نبض بازی را در اختیار می‌گیرند و فرصت چندانی به هافبک‌های حریف برای عرضه اندام نمی‌دهند.

یک خط جلوتر گل گهری‌ها از بازیکنان جوان و تکنیکی استفاده می‌کنند، امیر جعفری، مهدی ممی زاده، علیرضا کوشکی، سعید سحرخیزان و دیگر بازیکنان این تیم در فاز هجومی بودند که از قدرت تکنیکی و دوندگی بالایی برخوردار هستند و این بالانس در تیم گل گهر سر و شکل منظمی به آن‌ها در رقابت‌های این فصل داده است. مهاجمان جوان گل گهر از بازیکنان اصلی تیم ملی در بازی‌های تیم ملی امید هستند و عملکرد چشم نوازی ارائه کرده اند.

1918827

حالا با حضور روبرتو تورس و میشل تی‌ورده قدرت هجومی و تجربه گل گهر در خط حمله افزایش پیدا کرد، برای تیمی که به خوبی دفاع می کند، سخت گل میخورد و موقعیت می دهد، حضور یک بازیساز خوش نقش و یک گلزن باتجربه می تواند امتیاز آورترین تصمیم ممکن باشد، آنها روی تک موقعیت هایشان هم می توانند برای پیروزی حساب باز کنند.

ضمن اینکه حضور بازیکن خلاق و پا به توپی مانند تورس می تواند تاثیر زیادی روی جوان های تکنیکی گل گهر بگذارد که فرصت های بیشتری برای خودنمایی و خلق موقعیت داشته باشند.

گل گهر با 2 خرید جدید و تیم خوبی که در اختیار داشت، همچنین مربی که تا اینجای کار نشان داده تیم منسجمی ساخته می تواند به عنوان یک مدعی جدی در لیگ برتر امسال حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دیدگاه‌ها