کد خبر : 1967223 | 31 شهریور 1402 ساعت 13:39 | 24.3K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکنی که تیر خلاص را به پیکان زد؛

آتش‌پاره جدید لیگ از سن سیروس (عکس)

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نشان داده انگیزه‌های زیادی برای گلزنی در فصل جاری دارد.

آتش‌پاره جدید لیگ از سن سیروس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر بعد از وقفه چند هفته‌ای در حالی از سر گرفته شد که در اولین بازی از هفته پنجم تیم ملوان توانست در خانه مقابل پیکان به پیروزی دو بر صفر برسد. بعد از آنکه در اواخر نیمه اول پیمان رنجبری توانست ملوان را پیش بیندازد، در دقیقه 76 روی حرکت خوب محمدرضا سلیمانی و تیزهوشی رضا جعفری تیم میزبان تیر خلاص را زد تا دومین برد فصل را جشن بگیرد.

در این صحنه محمدرضا سلیمانی روی حرکت پا به توپی که داشت به سمت دروازه پیکان شوت زد و بعد از آنکه ایمان صادقی نتوانست آنطور که باید توپ را دفع کند، رضا جعفری خودش را رساند و توپ را وارد دروازه کرد تا خیال مهدی تارتار و هواداران را بابت یک برد دیگر راحت کند.

1929032

نکته جالب درباره جعفری این است که او بر خلاف فصل گذشته که در نساجی حضور داشت، امسال با پیراهن ملوان به پست تخصصی خود یعنی خط حمله برگشته و تا به اینجای کار هم جواب اعتماد تارتار را داده است.

او که در طول فصل پیش فقط یک گل و یک پاس گل داشت، در فصل جدید حسابی برای ملوان درخشیده و تا به اینجای کار با 3 گل در جدول گلزنان قرار گرفته تا به امید اول کادر فنی و هواداران این تیم برای ادامه روند مثبت این تیم تبدیل شود.

دیدگاه‌ها