کد خبر : 1967163 | 31 شهریور 1402 ساعت 08:22 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

لوی: دوست ندارم تاتنهام را ترک کنم اما...

رئیس جنجالی لیگ برتر باشگاهش را می‌فروشد!

دنیل لوی اعلام کرد در صورتی که فروش سهام تاتنهام به نفع باشگاه باشد این کار را انجام خواهد داد.

رئیس جنجالی لیگ برتر باشگاهش را می‌فروشد!

به گزارش "ورزش سه"، دنیل لوی از سال 2001 روی صندلی ریاست باشگاه تاتنهام جا خوش کرده است. خانواده او سهامدار اصلی کمپانی ENIC هستند که 86.58 درصد از سهام باشگاه تاتنهام را در اختیار دارد. 13.42 درصد باقی‌مانده سهام تاتنهام نیز به 30 هزار هوادار تعلق دارد.

دنیل لوی که به تصمیمات جنجالی‌اش در مورد انتقال هری کین به بایرن مونیخ تابستان امسال خیلی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت در گفت‌وگوی اخیر خود مدعی شده که حاضر به فروش سهام تاتنهام است.

او مدعی شده که چند خریدار خوب برای تاتنهام پیدا شده و مایل است تا در صورت تامین منافع باشگاه، پروژه فروش را به جریان بیندازد.

1928258

لوی گفت: "اگر کسی پیشنهاد جدی برای خرید باشگاه ارائه کند ما آن را در هیئت مدیره با مشاوران خود مورد بررسی قرار خواهیم داد. در صورتی که احساس کنیم هر کدام از این پیشنهادها به نفع باشگاه است از آن استقبال خواهیم کرد."

در اوایل سال 2023 تعداد زیادی از هواداران تاتنهام خواستار کناره‌گیری دنیل لوی شده بودند. پس از استخدام آنگه پستکوگلو کمی اوضاع را به نفع لوی تغییر داد، اما افزایش قیمت بلیت بازی‌های این فصل موضوع دیگری بود که بار دیگر هواداران را از رئیس باشگاه دلخور کرد.

لوی البته تاکید کرد که علاقه‌ای به ترک باشگاه ندارد: "من واقعا علاقه‌ای به ترک تاتنهام ندارم. با این حال وظیفه دارم که همه پیشنهادات را دریافت و آنها را بررسی کنم. ما 30 هزار سهام دار دیگر داریم که صاحب حدود 13.5 درصد هستند. به همین خاطر تاتنهام به گونه‌ای اداره می‌شود که گویی یک شرکت سهامی عام است."

دیدگاه‌ها