کد خبر : 1967105 | 30 شهریور 1402 ساعت 21:25 | 32.5K بازدید | 60 دیدگاه

ژسوس در آستانه برکناری

الهلال ۱-۱ ضمک، این تیم مریض است

الهلال در حالی برابر ضمک متوقف شد که اگر یاسین بونو نبود قطعا بازی را می‌باخت.

الهلال ۱-۱ ضمک، این تیم مریض است

به گزارش "ورزش سه"، الهلال پس از تساوی غیرقابل‌باور‌ مقابل نوبهار ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه امیرسلطان شهر ابها به مصاف تیم ضمک رفت تا آن تساوی را به دست فراموشی بسپارد.

صدرنشین لیگ عربستان در همان دقیقه یک شوکه شد و می‌رفت تا آسان سیسای مهاجم کلمبیایی ضمک در‌موقعیت تک به قرار بگیرد که تکل کالیدو کولی‌بالی خطر را رفع کرد. در دقیقه ۹ پاس در عمق نیمار به سالم الدوسری رسید و او با یک پاس کات‌بک مالکوم را در موقعیت عالی قرار داد تا این وینگر برزیلی با یک شوت تمام کننده گل اول را بزند. در دقیقه ۳۱ آسان سیسای در موقعیت تک به تک قرار داشت، اما ضربه او را باسین بونو به زیبایی برگشت داد تا الهلال همچنان از حریف خود پیش باشد.

1928809

در دقیقه ۳۷‌ پاس کام‌بک مالکوم درون محوطه جریمه به نیمار رسید، اما ضربه او پس از برخورد با مدافع ضمک به کرنر رفت. در دقیقه ۴۱ سانتر از راست وینگر ضمک با ضربه سر استانسیو همراه شد، اما بونو به سختی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید و این پایان حملات ضمک نبود و توپ برگشتی دوباره به استانسیو رسید و ضربه او پس از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت تا در نیمه‌ای که الهلال حقش برد نبود با یک گل پیروز به رختکن برود.

عملکرد ضعیف الهلال در نیمه نخست باعث شد تا خیلی زود ژسوس دست به تغییر بزند و در بین دو نیمه نوس و یاسر الشهرانی به جای محمد کانو و ناصر الدوساری وارد زمین شوند. پاس بلند مالکوم در پشت مدافعین ضمک به نیمار رسید تا ستاره برزیلی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه او با اختلاف کم از دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۵۴ حرکت زیبای نیمار از میانه زمین با پاس در عمقش توپ را به سالم رساند و پاس الدوسری به میتروویچ در موقعیت فوق‌العاده رسید اما او نتوانست از آن استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

1928810

در دقیقه ۶۸ ضربه آزاد راه دور ضمک را نیکولای استانسیو به سمت دروازه یاسین بونو زد و اشتباه گلر الهلالی‌ها باعث شد بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۷۷ پاس زیبای ساویچ پشت مدافعین ضمک به نیمار رسید و ضربه این مهاجم با اختلاف کم به بیرون رفت تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود. در دقیقه ۸۱ سانتر نوس با ضربه میتروویچ از درون شش قدم به بیرون رفت تا موقعیت‌سوزی‌های الهلال در نیمه دوم ادامه‌دار باشد. در دقیقه ۸۳ استانسیو این فرصت را داشت تا با شوتی دیدنی دروازه الهلال را باز کند اما پس از برخورد به انگشتان باسین بونو به کرنر رفت.

در دقیقه ۹۰+۱ پاس در عمق استانسیو به آسان سیسای رسید و ضربه او در حالت تک به تک را یاسین بونو به زیبایی به بیرون کشید. در دقایق پایانی نوس به مرکز خط دفاعی رفت تا کالیدو کولی‌بالی به عنوان مهاجم به کار گرفته شود و البته این حربه هم سودی نداشت تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

دیدگاه‌ها