کد خبر : 1966890 | 29 شهریور 1402 ساعت 21:15 | 17.2K بازدید | 16 دیدگاه

رئیس تاتنهام کل حقیقت را نمی‌گوید

برگشت هری کین به این سادگی نیست رئیس!

دنیل لوی، رئیس تاتنهام، امروز اعلام کرد در قرارداد فروش هری کین به بایرن مونیخ بند خرید مجدد وجود دارد اما حالا مشخص شده که بازگشت کین بر خلاف نظر لوی به این سادگی‌ها نیست.

برگشت هری کین به این سادگی نیست رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، امروز خبر مهمی را اعلام کرد و در گفتگو با یک فروم هواداری تاتنهام اعلام کرد در قرارداد فروش هری کین به بایرن مونیخ بند خرید مجدد وجود دارد و در نتیجه کاپیتان تیم ملی انگلیس می‌تواند به تاتنهام بازگردد.

بر اساس صحبتهای دنیل لوی اینطور به نظر می‌رسد که تاتنهام کافی است با پرداخت بهایی مشخص به بایرن مونیخ و جلب رضایت هری کین او را دوباره راهی تاتنهام کند. ولی دیلی‌میل می‌گوید بر خلاف نظر دنیل لوی، بازگشت ستاره انگلیسی به این سادگی‌ها نیست.

1928360

روزنامه دیلی‌میل در گزارشی اعلام کرد در متن توافق تاتنهام و بایرن مونیخ برای انتقال هری کین تنها امتیازی که به تاتنهام تعلق گرفته این است که اگر هری کین خواهان بازگشت به لیگ برتر باشد تاتنهام از اولویت برخوردار خواهد بود. یعنی در صورتی که هری بخواهد به کشورش برگردد بایرن ابتدا باید با تاتنهام مذاکره کند.

1928361

اما در این صورت هم تاتنهام باید مبلغی که مد نظر بایرن مونیخ است را به این باشگاه آلمانی بپردازد و تنها در این صورت است که هری کین می‌تواند راهی باشگاه سابقش شود. در واقع تاتنهام باید دو شرط را برآورده کند: اول راضی کردن هری کین و دوم پرداخت بهای مد نظر بایرن مونیخ.

دیدگاه‌ها