کد خبر : 1966886 | 30 شهریور 1402 ساعت 05:16 | 36K بازدید | 15 دیدگاه

ستایش جهانی از حرکت وندرسون گالن

جوانمرد پورتو: ارزش‌هایی فراتر از فوتبال

باشگاه اف‌سی پورتو به خاطر بازی جوانمردانه ستاره این تیم گالن در بازی دیشب مقابل شاختار دونتسک با تمجید مواجه شده است.

جوانمرد پورتو: ارزش‌هایی فراتر از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب اف‌سی پورتو و شاختار دونست با پیروزی 3-1 تیم پرتغالی پایان یافت. در جریان این مسابقه زمانی که بازیکن شاختار، لمکی، با آسیب‌دیدگی عضلانی مواجه شده و روی زمین افتاد گالن، ستاره پورتو، با اینکه موقعیت خوبی برای حرکت به سمت دروازه حریف داشت متوقف شد تا اصل بازی جوانمردانه را رعایت کند.

این حرکت ستاره پورتو باعث شد در استادیوم او با تشویق تماشاچیان مواجه شود چرا که گالن نخواست از فرصت غیرمنصفانه مصدومیت بازیکن حریف به سود تیمش استفاده کند. با اینکه بازی دو تیم در بزرگترین رقابت باشگاهی دنیای فوتبال در حال برگزاری بود.

دیدار دو تیم به میزبانی شاختار اما در شهر هامبورگ برگزار می‌شد. گالن بعد از مسابقه وقتی با سوالات خبرنگاران مواجه شد که از او می‌پرسیدند چرا دست به چنین کاری زده است گفت:" من هم می‌خواهم اگر این اتفاق برای خودم افتاد دیگران اینطور رفتار کنند. این وظیفه همه است و باید همه به وظیفه‌شان در قبال بازی جوانمردانه آگاه باشند. من دیدم بازیکن حریف مصدوم شده و توپ را بیرون زدم. ممکن بود بازیکن مصدوم خودم باشم. امیدوارم بازیکن شاختار خوب باشد و سریع سلامتش را به دست بیاورد".

وندرسون گالن نشان داد در فوتبال امروز همچنان برخی اصول و ارزش‌ها فراتر از گلزنی و کسب امتیاز است. او به همین خاطر به شدت تحسین شده است.

دیدگاه‌ها