کد خبر : 1966843 | 29 شهریور 1402 ساعت 17:23 | 36.3K بازدید | 12 دیدگاه

بمب جدید رئیس تاتنهام: هری کین برمی‌گردد!

دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، تایید کرد در قرارداد انتقال هری کین به بایرن مونیخ بند خرید مجدد وجود دارد و تاتنهام می‌تواند او را در پایان قراردادش دوباره به خدمت بگیرد.

بمب جدید رئیس تاتنهام: هری کین برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین امسال تابستان یکی از جنجالی‌ترین ستاره‌های نقل و انتقالات تابستانی بود و بعد از کش و قوس فراوان با قراردادی به ارزش بیش از 100 میلیون یورو از تاتنهام راهی بایرن مونیخ شد.

امروز دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، جزئیات جدیدی از انتقال هری کین فاش کرد و گفت در قرارداد انتقال او به بایرن مونیخ بند خرید مجدد گنجانده شده و تاتنهام در پایان قرارداد ستاره انگلیسی با بایرن می‌تواند او را بار دیگر به خدمت بگیرد.

1928272

تاتنهام با اینکه در مذاکره با بایرن سرسختی نشان می‌داد ولی در نهایت کوتاه آمد چرا که می‌ترسید در صورت ماندگار شدن کین تابستان آینده که قرارداد او با تاتنهام به پایان می‌رسید ستاره انگلیسی‌اش را به رایگان از دست بدهد.

دنیل لوی که امروز در گفتگویی مجازی با هواداران تاتنهام شرکت کرده بود در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد هری کین و بایرن بند خرید مجدد وجود دارد گفت:" بله، البته". رئیس تاتنهام در ادامه با سوالات متعدد هواداران مواجه شد که از او می‌خواستند جزئیات بیشتری درباره این بند ارائه بدهد ولی او از توضیح بیشتر خودداری کرد.

1928274

جالب اینجا است که در اوایل ماه آگوست که قرارداد هری کین با بایرن مونیخ رسمی شد او در مواجهه به رسانه‌های انگلیسی که پرسیدند آیا ممکن است در آینده دوباره پیراهن تاتنهام را به تن کند از پاسخ منفی به این سوال‌ها خودداری کرد. به نظر می‌رسد ستاره انگلیسی از وجود بند خرید مجدد در قراردادش خبر داشته است.

دیدگاه‌ها