کد خبر : 1966668 | 28 شهریور 1402 ساعت 23:59 | 10K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراف ستاره میلان: باید این بازی را فراموش کنیم

اولیویه ژیرو بعد از اینکه میلان در تساوی بدون گل مقابل نیوکسل در لیگ قهرمانان اروپا چند موقعیت خوب را هدر داد، اذعان کرد که تیمش مقابل دروازه کارآمد نبود.

اعتراف ستاره میلان: باید این بازی را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در اولین و احتمالا راحت‌ترین بازی‌شان در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا میزبان نیوکسل بودند و  با مالکیت بیشتر، 25 شوت به دروازه و 8 شوت داخل چهارچوب و دریافت تنها یک شوت از سرخابی‌ها به سمت دروازه خودشان، تیم برتر بازی بودند. علی‌رغم همه این‌ها، ضعف در گلزنی باعث شد تا آنها به تساوی بدون گل دست پیدا کنند که شروعی ناامیدکننده برای آنها محسوب می‌شود، به خصوص با حضور تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند. روی کاغذ، این ساده‌ترین بازی کل گروه برای میلان بود و آنها برای داشتن امیدی واقع‌بینانه به صعود از گروهشان، نیاز مبرمی به سه امتیاز مسابقه داشتند.

1927921

ژیرو درباره شرایط بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "فکر می‌کنم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. کارایی مقابل دروازه در این سطح بسیار مهم است. ما همه چیزمان را گذاشتیم، اما نتیجه را در پایان بدست نیاوردیم.
ما باید بازی را ارزیابی کنیم و آنچه را باید بهبود ببخشیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. این فوتبال است، گاهی بهتر است با میل به یادگیری وقایع درون زمین را فراموش کنیم."

اتفاق جالب این بازی، بازگشت ساندرو تونالی به سن سیرو، تنها چند هفته پس از انتقال 80 میلیون یورویی او به تاین ساید بود: "من او را دوست دارم، اما امشب واقعاً می‌خواستیم برنده شویم. فکر می‌کنم بدشانس بودیم."

دیدگاه‌ها