کد خبر : 1966665 | 28 شهریور 1402 ساعت 23:44 | 41.5K بازدید | 9 دیدگاه

این مربی نمی‌فهمد که چرا تیمش گل نمی‌زند!

استفانو پیولی اصرار دارد که از عملکرد میلان مقابل نیوکسل یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا "بسیار راضی" است اما اعتراف می کند که کمی ضعف تیم در گلزنی او را گیج کرده است.

این مربی نمی‌فهمد که چرا تیمش گل نمی‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم میلان در بازی امشب مقابل نیوکسل در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا، کاملا دست برتر را داشت و موفق شد بازی خود را به این تیم دیکته کند. روسونری با 25 اقدام به شوت که  هشت ضربه آن در چارچوب بود شب خوبی را در حمله داشت و از آن سمت فقط یک شوت به سمت دروازه‌شان، آن هم از روی ضربه ایستگاهی، زده شد. اما آنها موفق به استفاده از فرصت هایشان نشدند تا دو امتیاز خانگی بسیار مهم در گروه مرگ، از دست برود و بازی با نتیجه 0-0 به پایان برسد.

پیولی بعد از بازی به تلویزیون میلان و اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ارزیابی عملکرد آسان است، زیرا ما از هر نظر تسلط داشتیم، اما برخی از موقعیت‌های گلزنی بسیار ساده را به پایان نرساندیم. من از عملکرد تیم بسیار راضی هستم، ما آنچه را که آماده کرده بودیم انجام دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. ما به صورت گیج کننده ای تمام کننده نبودیم و بنابراین از بن‌بست خارج نشدیم، حیف است. ما بهتر از حریف قدرتمندمان عمل کردیم. متأسفانه، زمانی که اراده خود را از دست بدهید، نتایج ضعیف در انتظار شما هستند، حتی اگر پتانسیل بهتر از آن را داشته باشید.

یک مثال از جایی که اشتباه کردیم، ضربه اضافه رافائل لیائو به توپ پس از دریبل زدن نیمی از خط دفاع نیوکاسل بود. فکر ‌کردم او می‌خواهد از آنجا شوت بزند . ژیرو هم منتظر شوت بود نه پاس برای ضربه سر."

1927914

جو سن سیرو متشنج بود و برخی از هواداران بعد از بازی به اعتراض پرداختند. پیولی به این موضوع واکنش نشان داد:"تیم و هواداران مستحق پیروزی بودند، بنابراین ما می‌توانیم با سرهای بالا استادیوم را ترک کنیم. از هوادارانی که ما را تشویق کردند تشکر می کنم و آنهایی که اعتراض هم کردند را درک می کنم. متاسفانه به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم. صحبت کردن با تیم در روز یکشنبه آسان نبود، اما از روز دوشنبه واکنش های درست تیمم را دیدم، چیزی که یک مربی می خواهد در تمرینات قبل از یک بازی بزرگ ببیند. ما نیاز داشتیم که بازی کنیم و برنده شویم، اما نتیجه عملکردمان را می‌گیریم."

بدتر از آن، روبن لوفتوس چیک و مایک مانیان هر دو با مشکلات عضلانی مواجه شدند که باید توسط کادر پزشکی ارزیابی شود. چیولی البته در این باره نگران نبود:" مانیان احساس پیچ‌خوردگی کرد که خیلی جدی نیست و من به ارزیابی او اعتماد دارم. در مورد لوفتوس چیک هم، یک گرفتگی عضلانی ساده برایش رخ داد."

دیدگاه‌ها