کد خبر : 1966632 | 28 شهریور 1402 ساعت 22:18 | 5.6K بازدید | 10 دیدگاه

میلان 0-0 نیوکسل: انگلیسی‌ها ایتالیایی تساوی گرفتند

میلان در اولین بازی فصل جدید چمپیونزلیگ در خانه به مصاف نیوکسل رفت و با تساوی 0-0 متوقف شد.

میلان 0-0 نیوکسل: انگلیسی‌ها ایتالیایی تساوی گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ادی هاو امشب در سن‌سیرو مقابل تیمی قرار گرفتند که فصل گذشته تا نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ پیش رفت. میلانی‌ها که بعد از باخت تحقیرآمیز 5-1 در دربی دلامدونینا انگیزه زیادی برای جبران دارند در میان حضور پرشور هواداران در سن‌سیرو نیمه اول را تهاجمی آغاز کرده و بارها حملات خطرناکی روی دروازه نیوکسل سازمان دادند.

اولین سیو تماشایی نیک پوپ در دقیقه 13 اتفاق افتاد که او در یک دبل‌سیو ابتدا ضربه پوبه‌گا را دفع کرد و سپس وقتی چوکووئزه سعی کرد توپ بازگشتی را به گل تبدیل کند مقابل او ایستادگی کرد.

1927825

یک دقیقه بعد اولیویه ژیرو بعد از یک چرخش شوتی به سمت دروازه نیک پوپ زد که او با حرکتی عالی این توپ را هم دفع کرد.

در دقیقه 18 سانتر چوکووئزه به کرونیچ رسید و شوت او را نیک پوپ با واکنشی سریع از بالای تیر دروازه به کرنر فرستاد.

در دقیقه 19 میلان که صاحب کرنر شده بود توپ را در میانه محوطه جریمه در موقعیتی عالی به تئو هرناندز رساند و ضربه سر او می‌رفت وارد دروازه شود که نیک پوپ با واکنشی سریع و با یک دست توپ را دفع کرد.

1927823

لیائو با یک حرکت تماشایی درون محوطه جریمه خودش را در آستانه شوت‌زنی قرار داد، ولی به شکلی عجیب تعادلش به هم خورد و توپ به پوبه‌گا رسید. شوت او از روی خط محوطه جریمه را مورفی از روی خط دروازه نیوکسل بیرون آورد تا میلان بار دیگر در رسیدن به گل ناکام بماند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1927824

اولین فرصت عالی نیمه دوم هم نصیب میلان شد. ریندرز با حرکتی تماشایی به سمت دروازه حرکت کرد، اما شوت او به میانه دروازه دقیقا به همان جایی رفت که پوپ انتظارش را می‌کشید تا بار دیگر حمله میلان به گل ختم نشود.

در دقیقه 74 با سرعت از سمت راست حرکت کرد و سانتری کات‌دار به مرکز محوطه جریمه ارسال کرد. لیائو بین دو دفاع وسط یونایتد به توپ رسید، ولی ضربه سر او از بالای دروازه بیرون رفت.

1927822

در دقیقه 80 مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، احساس ناراحتی کرد و روی زمین افتاد تا سن‌سیرو به شدت نگران شود. تیم پزشکی به سرعت وارد زمین شد تا به وضعیت دروازه‌بان روسونری رسیدگی کند. مانیان تعویض شد تا مامرکو اسپورتیه‌لو به جای او درون دروازه میلان بایستد.

در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا میلان در اولین قدم نتواند در خانه‌اش به پیروزی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها