کد خبر : 1966629 | 28 شهریور 1402 ساعت 21:59 | 8.9K بازدید | 20 دیدگاه

تن‌هاخ: بایرن بزرگ است، ولی می‌شناسمش!

اریک تن‌هاخ می‌گوید از دوران حضور در بایرن مونیخ به عنوان مربی تیم ذخیره‌ها خاطرات خوبی دارد و حریف آلمانی منچستریونایتد را خوب می‌شناسد.

تن‌هاخ: بایرن بزرگ است، ولی می‌شناسمش!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان را مقابل بایرن مونیخ برگزار می‌کند.

اریک تن‌هاخ در نشست خبری پیش از این مسابقه به شرایط دشوار تیمش به دلیل تعداد بالای مصدوم‌ها اشاره کرد ولی گفت در گذشته چنین شرایطی را تجربه کرده و موفق شده مدیریتش کند. او از بایرن به عنوان تیمی بزرگ با بازیکنان درخشان و خوش‌تکنیک یاد کرد.

1927813

علت غیبت مگوایر در فهرست یونایتد برای بازی با بایرن
مگوایر آسیب دیده بود و احساس درد می‌کرد. او در تمرین آخر ما حضور داشت و تا آخر تمرین کرد ولی ننتوانست با ما سفر کند.

بحران منچستریونایتد با لشکر مصدومان و غایبان
بله، این باعث نگرانی است. برای همین است که ما چند بازیکن جدید را به تیم اضافه کردیم. تیم ما می‌تواند از عهده این شرایط برآید.

حضور تن‌هاخ در بایرن مونیخ به عنوان مربی ذخیره‌ها
سال‌های درخشانی برای من بود. از ذهنیت بایرن خوشم می‌آمد. سال‌های درخشانی بود. به خصوص سال اول که قهرمان شدیم. در سال دوم بدشانسی آوردیم که صعود نکردیم. روی‌هم‌رفته تجربه عالی‌ای بود و لذت‌بخش.

چرا یونایتد به جای هری کین، راسموس هویلوند را جذب کرد؟
فکر کنم در تور پیش‌فصل زمانی که در سن‌دیه‌گو بودیم در این باره حرف زدم. فکر نکنم نیازی باشد دوباره این بحث را تکرار کنیم. ما از راسموس راضی هستیم. در بازی اول او مصدوم شد. ولی راسموس مقابل آرسنال و برایتون بازی کرده. او استعداد بزرگی است و به ما کمک خواهد کرد. در این باره شکی نداریم.

مصدومان متعدد نگذاشته در یونایتد به یک ترکیب ثابت برسی؟
این درست است که از اول فصل جاری نتوانسته‌ام بهترین ترکیب ثابت را داشته باشم. همیشه مصدوم داشتیم. ولی به جز دوره کوتاهی که الان در آن حضور داریم نتیجه گرفتیم. من در گذشته این را تجربه کردم و توانستم مدیریتش کنم.

بازی با بایرن برای یونایتد چقدر دشوار است؟
آنها بازیکنان خیلی جذاب و ماهری دارند. بازیکنانی که هیچکس نمی‌تواند حتی یک ثانیه تمرکزشان را از بین ببرد. البته که ما شرایط تیم رقیب را آنالیز می‌کنیم و سعی می‌کنیم از شرایطمان بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدگاه‌ها