کد خبر : 1966614 | 28 شهریور 1402 ساعت 20:31 | 19K بازدید | 3 دیدگاه

استقبال پرشور میلان از ستاره سابقش: تو از مایی!

هواداران میلان پیش از شروع دیدار مقابل نیوکسل و در زمان گرم کردن بازیکنان حریف، ساندرو تونالی، بازیکن سابق‌شان که امسال تابستان راهی نیوکسل شد را به شدت تشویق کردند.

استقبال پرشور میلان از ستاره سابقش: تو از مایی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار میلان و نیوکسل به عنوان اولین مسابقه این فصل لیگ قهرمانان اروپا از دقایقی پیش در سن‌سیرو آغاز شد.

پیش از شروع این بازی زمانی که بازیکنان نیوکسل برای گرم کردن وارد زمین چمن سن‌سیرو شدند شاهد اتفاقی جالب بودیم. هواداران میلان وقتی شاهد ورود ساندرو تونالی، ستاره سابق‌شان، به زمین چمن بودند شروع به تشویق او کردند.

هواداران میلان نام تونالی را فریاد زده و خطاب به او این شعار را سر دادند:" تونالی، تونالی، او یکی از ما است". ستاره ایتالیایی که امسال تابستان از میلان به نیوکسل پیوست به سمت سکوهای سن‌سیرو رفت و از هواداران تشکر کرد.

1927774

میلان و نیوکسل در گروهی دشوار قرار دارند که برخی از آن به عنوان گروه مرگ چمپیونزلیگ یاد می‌کنند. دورتموند و پاری سن ژرمن دیگر تیمهای حاضر در این گروه هستند.

نیوکسل بعد از بیست سال دوباره به لیگ قهرمانان بازگشته و امیدوار است با حضور ستاره سابق میلان، ساندرو تونالی، عملکرد خوبی داشته باشد. میلان اما از بزرگان این تورنمنت بوده و همین فصل گذشته موفق شد تا مرحله نیمه‌نهایی پیش بیاید.

دیدگاه‌ها