کد خبر : 1966571 | 28 شهریور 1402 ساعت 16:15 | 33.9K بازدید | 44 دیدگاه

اینجا هستم تا قهرمان اروپا شوم

کین: خوب شد به جای منچستر، بایرن را انتخاب کردم

هری کین در نشست خبری بازی حساس بایرن و یونایتد، از اینکه در تابستان بایرن مونیخ را به شیاطین سرخ ترجیح داد، ابراز خوشحالی کرد.

کین: خوب شد به جای منچستر، بایرن را انتخاب کردم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا کار خود در لیگ قهرمانان را از دیدار برابر منچستریونایتد و در آلیانز آرنا شروع خواهد کرد. شرایط بایرن بهتر از یونایتد است که پس از شکست خانگی مقابل برایتون به لیگ قهرمانان و مصاف با بایرن رسیده است.

1927588

هری کین، ستاره انگلیسی بایرن، که این تابستان مورد توجه یونایتد هم قرار داشت، در نشست خبری بازی حاضر شد و گفت: «بدیهی است که در تابستان مذاکراتی با باشگاه های مختلف انجام شد. اما بایرن باشگاهی بود که من واقعاً به آن علاقه داشتم. وقتی پیشنهاد بایرن رسید، به گزینه های دیگر فکر نکردم. حالا خوشبختانه من اینجا هستم. البته منچستریونایتد باشگاه بزرگی است با این حال اکنون تمرکز من روی بایرن است و از انتخابم نیز بسیار خوشحالم»

کین در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1999 و شکست دراماتیک بایرن مقابل یونایتد گفت: «من آن را به صورت زنده تماشا نکردم، اما در طول این سال ها بارها خلاصه و لحظات مهم آن بازی را دیده ام. وقتی 1-0 پیش افتید و در دقایق پایانی شکست می خورید، واضح است که بسیار تلخ است. آن بازی برای مدت‌ها پیش است و از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است. ما اکنون سعی می‌کنیم خاطرات بهتری را برای طرفدارانمان رقم بزنیم.»

1927590

کین در مورد چند هفته های ابتدایی حضورش در مونیخ گفت: «قبل از اینکه به اینجا بیایم، می دانستم که بایرن مونیخ چقدر بزرگ است. اکنون اینجا هستم و از محیط جدید لذت می برم. به دلیل تعطیلات بین المللی و تولد فرزندم، در حال سفر بودم و هنوز نتوانسته ام همه چیز را در مورد شهر مونیخ بدانم. با این حال من مشتاقانه منتظر کشف چیزهای جدید هستم.»

کین در مورد شروعش در بایرن و اینکه آیا او بازی های تاتنهام را دنبال می کند یا خیر: «شروع خوبی در بایرن داشته ام. این انتقال بزرگی بود که با فشار و انتظارات زیادی همراه بود. من تاکنون چهار گل به ثمر رسانده ام و از این بابت خوشحالم، اما هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد. البته که من بازی های تاتنهام را تماشا می کنم و در تمام عمرم به این کار ادامه خواهم داد. خوشحالم که در حال حاضر همه چیز برای آنها خیلی خوب پیش می رود

1927591

کین در مورد رابطه اش با توماس توخل گفت: «ما رابطه خوبی با هم داریم و با دیگر هم تیمی هایم نیز ارتباط خوبی دارم. با من برخورد خاص و متفاوتی نمی شود به این خاطر که مثلا خرید جدید و بازیکن تازه وارد هستم. توخل مربی تعدادی از بزرگترین باشگاه های جهان بوده است. من می توانم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم و او قطعا به رشد من کمک می کند. توخل همچنین می داند که ما هنوز جای پیشرفت داریم و به پیشرفت ادامه خواهیم داد.»

کین در مورد لیگ قهرمانان اروپا گفت: «دلیلی وجود دارد که بایرن من را خرید. بایرن می خواهد دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شود و من می خواهم همه چیز را برای رسیدن به این افتخار انجام دهم. اما ابتدا باید به مرحله حذفی صعود کنیم. اکنون امیدواریم که یک شروع خوب در رقابت ها داشته باشیم.»

کین در مورد بازی فردا گفت: «یونایتد در حال حاضر دورانی سختی را پشت سر می گذارد و ما انتظار واکنش آنها را داریم. می خواهیم بازی را در خانه کنترل کنیم و باید به دنبال بهره بردن از نقاط قوت خودمان باشیم. باید موقعیت های کافی ایجاد کنیم و به گل برسیم.»

ستاره انگلیسی درباره رکورد گلزنی در لیگ برتر گفت: «قبل از انتقالم، سر و صدای زیادی در این مورد وجود داشت. رکوردهای فردی هرگز چیزی نبوده که من روی آن تمرکز کرده باشم.»

دیدگاه‌ها