کد خبر : 1966517 | 28 شهریور 1402 ساعت 12:50 | 24.8K بازدید | 23 دیدگاه

کری اسطوره لیگ برتر: ایتالیا در حد ما نیست!

آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس و نیوکسل، معتقد است که سری آ ایتالیا فاصله زیاد با این لیگ گرفته است.

کری اسطوره لیگ برتر: ایتالیا در حد ما نیست!

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امشب در اولین دیدارش از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سن سیرو و در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف میلان برود. 

شیرر پیش از این سابقه حضور در لیگ قهرمانان با پیراهن نیوکسل و گلزنی در این ورزشگاه برابر اینتر را دارد و حالا امیدوار است که تیم محبوبش پس از 20 سال بار دیگر بتواند نمایش درخشانی برابر دیگر تیم شهر میلان داشته باشد. 

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در این باره اظهار داشت: «هدف نیوکسل این است که به مرحله یک هشتم صعود کند. این کار آسانی نخواهد بود اما بازی در نیوکسل برای هیچکس آسان نیست چون این تیم کیفیت بالا و هوادارانی پر شور دارد. من فکر می‌کنم آنها شایستگی صعود به مرحله یک هشتم را دارند.»

1925971

این ستاره سابق انگلیس درباره شانس نیوکسل برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: «آنها نه این فصل و نه فصل آینده از چنین کیفیتی برخوردار نخواهند بود. فکر نمی‌کنم آنها برای چنین چیزی آماده باشند. واقع‌گرایانه‌ترین هدف برای آنها کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. حتی پنجم شدن هم کافی است.»

شیرر همچنین با مقایسه لیگ برتر و سری آ اضافه کرد: «سری آ حتی در انگلیس هم لیگ بسیار بزرگ و مهمی به حساب می‌آمد و همه درباره‌اش حرف می‌زدند. آنها تیم‌های بزرگی داشتند و بهترین بازیکنان در این لیگ بودند اما حالا لیگ برتر بسیار جلوتر رفته است. این ماشینی غیرقابل توقف است که روندی رو به رشد دارد. لیگ برتر در حال حاضر بسیار بزرگتر از فوتبال ایتالیا است.»

دیدگاه‌ها