کد خبر : 1966491 | 28 شهریور 1402 ساعت 11:51 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

فرار نیوکسل از جریمه قبل از اولین دیدار چمپیونزلیگ

نیوکسل با وجود نقض قوانین حضور در کنفرانس خبری قبل از بازی‌های اروپایی، توانست از جریمه فرار کند.

فرار نیوکسل از جریمه قبل از اولین دیدار چمپیونزلیگ

به گزارش “ورزش سه”، تیم نیوکسل یونایتد با وجود خرج‌های فراوان مالکان جدید این باشگاه، فصل را در لیگ برتر انگلیس خوب شروع نکرده است. آنها با سه شکست از پنج بازی اولشان در لیگ انگلیس در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند که با توجه به بلندپروازی‌ها و هزینه‌های این تیم اصلا جایگاه مناسبی نیست.

در اروپا هم آنها با قرعه مرگ مواجه شدند و کارشان را برای صعود از گروهشان بسیار دشوار می‌بینند. آنها یک بدشانسی دیگر هم در آستانه اولین بازی در مرحله گروهش چمپیونزلیگ آوردند که می‌توانست برایشان گران تمام شود. به دلیل بارندگی و شرایط بد جوی پرواز این تیم به شهر میلان برای بازی سه شنبه شب مقابل میلان به تاخیر افتاد و باعث شد سرمربی و بازیکن این تیم نتواند در وقت مقرر در کنفرانس خبری قبل از بازی شرکت کند که می‌توانست جریمه سنگینی برای این تیم به همراه داشته باشد. مطابق قوانین یوفا کنفرانس خبری باید بین ساعات ۱۲ تا ۱۴ وقت محلی برگزار شود و عدم حضور بدون توجیه مشخص برای تیم خاطی جریمه به همراه دارد.

1927428

البته گویا با توضیحات باشگاه نیوکسل برای دلایل تاخیر، یوفا این جریمه را برای این تیم اعمال نخواهد کرد تا نیوکسل اولین بازی خود در گروه مرگ را با یک اتفاق ناخوشایند و ناخواسته آغاز نکند.

بازی تیم‌های نیوکسل و میلان ساعت ۲۰:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها