کد خبر : 1966476 | 28 شهریور 1402 ساعت 10:34 | 25K بازدید | 29 دیدگاه

اختلاف طبقاتی بزرگ در لیگ قهرمانان: پولدارها و بی‌پول‌ها

در رده بندی باشگاه‌های لیگ قهرمانان بر اساس ارزش کل ترکیب تیم، منچستر سیتی و آرسنال در صدر و یانگ بویز و اف سی کپنهاگن در قعر جدول قرار دارند.

اختلاف طبقاتی بزرگ در لیگ قهرمانان: پولدارها و بی‌پول‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت ترانسفرمارکت، باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان این فصل را بر اساس ارزش تیم‌هایشان رتبه بندی کرده است. غول‌های لیگ برتری منچسترسیتی، قهرمان مقتدر فصل گذشته و آرسنال در صدر جدول رده بندی قرار دارند و پس از آن پاری سن ژرمن سوم است. طبق گفته این وبسایت، آنها تنها باشگاه‌هایی هستند که ارزش ترکیب آنها بیش از 1 میلیارد یورو است.

با ارزش‌ترین تیم باشگاهی اسپانیا و آلمان هم به ترتیب رئال مادرید و بایرن مونیخ با ترکیبی به ترتیب با ارزش حدودا 991 و 897 میلیون یورویی هستند. ناپولی قهرمان سری آ و با ارزش‌ترین باشگاه ایتالیایی با تیمی به ارزش 577.7 میلیون یورو در رده هفتم این جدول قرار گرفته است. نکته جالب قرار گرفتن هر چهار باشگاه انگلیسی در ده ترکیب گران این فصل بوده است.

1927401

چهار تیم قعر جدول هم شامل یانگ بویز، کپنهاگن، ستاره سرخ بلگراد و رویال آنتورپ می‌شود که همگی ترکیبی با ارزش کمتر از 100 میلیون یورو دارند. ارزش ترکیب تیم اول این جدول یعنی منچستر سیتی بیست و یک برابر  تیم آخر یعنی یانگ بویز است.

دیدگاه‌ها