کد خبر : 1966457 | 28 شهریور 1402 ساعت 02:03 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی نیوکسل: فوتبال را در ایتالیا یاد گرفتم

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، پیش از بازی با میلان می‌گوید خواستار نشان دادن قدرت تیمش‌ در لیگ قهرمانان اروپا است.

سرمربی نیوکسل: فوتبال را در ایتالیا یاد گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، ادی هاو، سرمربی نیوکسل، معتقد است که تیمش می‌تواند یک حریف قدرتمند برای تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشد‌‌.

نیوکسل پس از کسب مقام چهارم در فصل گذشته لیگ برتر، به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و برای اولین بار در دو دهه گذشته آن‌ها به لیگ قهرمانان بازگشتند.

میلان و نیوکسل در یکی از گروه‌های سخت‌ قرار گرفته‌اند، رویارویی با بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن هم باید تجربه کنند.

هاو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، ابتدا درباره تاخیر در سفر به میلان صحبت کرد: "مشکل آب و هوا باعث تاخیر در پرواز شد. مدتی روی باند فرودگاه نشسته بودیم.  هیچ چیزی غیر عادی نیست. بابت تاخیر عرض پوزش دارم. این بخشی از کار ماست.  این یک تغییر آب و هوایی بود اما در گذشته هم در شرایط مشابه آن قرار داشتیم. به آن عادت کرده‌ایم، کمی دیرتر از آنچه که دوست داشتیم اینجا هستیم، اما مشکل بزرگی وجود ندارد.

بولت تراکتوربازی مقابل میلان؟

هرگز در یک بازی لیگ قهرمانان حضور نداشتم، من خیلی مشغول کار بودم. بعد از مدت‌ها دوری، لحظه‌ای غرورآفرین برای همه خواهد بود. ما باید در بهترین حالت خود باشیم.

بولت تراکتورساندرو تونالی؟

او واقعا به نیوکسل متعهد است. زندگی در اینجا، زبان و هر کاری که ما می‌خواستیم او انجام دهد را انجام داده است. مهاجرت از کشور دیگر به انگلیس بسیار دشوار است. واقعاً او را به عنوان یک شخص دوست دارم.  او یک رهبر است. هیجان زده‌ام که او را در اختیار داریم، چه در حال حاضر و چه در آینده. او برای بازی فردا در دسترس است، او بسیار هیجان زده است.

1927370

بولت تراکتوراحتمال مربیگری در ایتالیا در آینده؟

به ایتالیا آمده بودم تا امپولی تحت هدایت ساری را ببینم و یاد بگیرم، خیلی به او مدیونم. در حال حاضر، به مربیگری در کشور دیگری فکر نمی‌کنم، اما شما هرگز نمی‌دانید که آینده چه خواهد شد.

بولت تراکتوربازی فردا؟

می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم خوب عمل کنیم. می‌خواهیم خیلی جدی باشیم. می‌خواهیم سبک بازی خود را نشان دهیم. اول از همه، ماهیت رقابتی در بازی ما باید وجود داشته باشد.

بولت تراکتوروضعیت میلان پس از باخت 5-1 مقابل اینتر؟

رقابت متفاوت در روزی متفاوت بوده، ما فقط می‌توانیم روی خودمان تمرکز کنیم. باید با آن جو بازی را خوب شروع کنیم. شروع کلیدی خواهد بود. بازی بسیار سختی در پیش داریم، آن‌ها تیمی با بازیکنان باکیفیت و مربی فوق العاده هستند. چند سال پیش با پیولی آشنا شدم و درباره فوتبال صحبت کردیم، من از نحوه مدیریتش در تیم خوشم می‌آید. فکر می‌کنم او واقعاً انسان خوبی است.

دیدگاه‌ها