کد خبر : 1966440 | 28 شهریور 1402 ساعت 01:03 | 28.1K بازدید | 3 دیدگاه

شارژ چند ده میلیونی باشگاه انگلیسی از میامی

یک باشگاه لیگ برتری دیگر میلیاردر می‌شود!

گفته می شود مالکان احتمالی اورتون که به تصاحب این باشگاه امیدوار هستند ده ها میلیون پوند به تافی‌ها قرض داده اند.

یک باشگاه لیگ برتری دیگر میلیاردر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته اخباری مبنی بر توافق کمپانی شرکای 777 برای خرید 94.1 درصد سهام فرهاد مشیری در اورتون منتشر شد. اتلتیک مدعی شده که این کمپانی مستقر در میامی بعد از حصول اطمینان اولیه نسبت به تصاحب مالکیت اورتون مبلغ قابل توجهی به تافی‌ها برای رفع نیازهای مالی کوتاه مدت و ساخت ورزشگاه تزریق کرده است.

البته تایمز نهایی شدن انتقال مالکیت اورتون به شرکای 777 را منوط به ماندن این باشگاه در لیگ برتر در پایان این فصل دانسته است.

1927308

اورتورن در حال کار روی پروژه تکمیل ساخت ورزشگاه جدیدش است و هنوز کمبودهایی دارد که به نظر می رسد مالکان جدید توانایی رفع آن را دارند. این در حالی است که باشگاه انگلیسی برای این پروژه اخیرا وام 100 میلیون پوندی دریافت کرده بود.

گفته می شود مالکان جدید قصد ایجاد تغییرات خاصی در بدنه فنی تیم را ندارند و در صورت به روی کار آمدن با شان دایش ادامه خواهند داد.

لیگ برتر به تازگی شرایط جدیدی برای مالکان بالقوه باشگاهها در نظر گرفته و انتقال اورتون به مشتریان امریکایی‌اش نیز منوط به قبولی آنها در آزمونی است که آمادگی احتمالی مالکان را پیش از شروع به کارشان مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها