کد خبر : 1966383 | 28 شهریور 1402 ساعت 05:01 | 52K بازدید | 13 دیدگاه

شرط جالب در کادر فنی رئال: پسر کو ندارد نشان از پدر!

پسر کارلو آنچلوتی، که در کنار او در کادر فنی رئال مادرید فعالیت می‌کند، در شرط‌بندی مهمی که با پدرش داشت برنده شده است.

شرط جالب در کادر فنی رئال: پسر کو ندارد نشان از پدر!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی از یک شرط‌بندی جالب بین داویده آنچلوتی با پدرش کارلو خبر دادند که با برنده شدن داویده به پایان رسیده است. این خبر البته برای خوسلو، مهاجم جدید رئال، شاید چندان خوشحال‌کننده نباشد.

در این گزارش اشاره شده که کارلتو امسال تابستان بعد از خرید خوسلو توسط مدیران رئال مادرید به موفقیت او در ترکیب رئال اعتقادی نداشته ولی پسر کارلو، داویدهه آنچلوتی، که به عنوان دستیار در کادر فنی حضور دارد با پدرش مخالف بود و به درخشش خوسلو اعتقاد داشت.

1927173

کارلتو در نهایت از پسرش خواست درباره موفقیت یا ناکامی خوسلو شرط ببندند و حالا شکی باقی نمانده که برنده این شرط‌بندی پسر کارلتو بوده است.

داویده آنچلوتی از ابتدا به پدرش اصرار داشت که خوسلو باید در ترکیب ثابت رئال قرار بگیرد. کارلتو زمانی قبول کرد که این شرط را از پسرش باخته که خوسلو این هفته گل پیروزی‌بخش رئال را در جریان برد 2-1 مقابل سوسیداد به ثمر رساند. دیداری که در هفته پنجم لالیگا برگزار شد.

آنچلوتیِ پسر معتقد است خوسلو مهاجمی کلاسیک است که مدافعان حریف را به خود مشغول می‌کند و همین باعث می‌شود در یک‌سوم دفاعی فضای بیشتری برای رودریگو باز شود. اما کارلتو در اوایل فصل بدون توجه به نظر پسرش ترجیح می‌داد در خط حمله از زوج وینیسیوس و رودریگو استفاده کند ولی بعد از مصدومیت وینیسیوس چاره‌ای جز میدان دادن به خوسلو نداشت. 

1927174

دیدگاه‌ها