کد خبر : 1966259 | 27 شهریور 1402 ساعت 12:49 | 49.9K بازدید | 3 دیدگاه

حسی بهتر از این ممکن نیست

من هنوز باورم نمی‌شود به رئال برگشته‌ام

فران گارسیا روزهایی رویایی را سپری می کند و پس از درخشش برابر سوسیداد حس خودش را توصیف نشدنی عنوان کرد.

من هنوز باورم نمی‌شود به رئال برگشته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست علی‌رغم اینکه در ابتدا با یک گل از سوسیداد عقب افتاده بود، در نیمه دوم ورق را برگردانده و 2-1 پیروز شود. این پنجمین برد متوالی رئال و به معنای بازگشت دوباره به صدر جدول بود. در پایان بازی فران گارسیا بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

1926751

دفاع چپ محصول آکادمی رئال که امسال از رایووایه‌کانو برگشته و تبدیل به بازیکن ثابت نیز شده، در شروع نیمه دوم به فده والورده پاس گل داد و در ادامه ارسال دقیق او را خوسلو با ضربه سر گل کرد.

فران در پایان بازی گفت: «من همه زندگی ام در مادرید و در باشگاه رئال بوده و حالا که برگشته ام و ثابت بازی می کنم، تجربه این همه اتفاق خوب وصف نشدنی است و نمی توانم حسی بهتر از این داشته باشم. فکر می کنم نیمه اول خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم. دو گل برای برتری می خواستیم و به آن هم رسیدیم. سه امتیاز خانگی از هر چیز دیگری مهمتر بود.»

1926752

فران ادامه داد: «بازگشت به برنابئو و این همه عشقی که هواداران نشان می دهند، بهترین کمک برای روحیه و اعتماد به نفس من بود. دو پاس گل دادم ولی کار نهایی را خوسلو و فده انجام دادند. خوش شانسم که کنار این همه ستاره بازی می کنم.»

فران در مورد توصیه های کارلو آنچلوتی گفت: «مربی از مدافعان کناری می خواهد که در حملات بیشتر مشارکت کنند. او به من گفت که جسور باشم و همه توانم را در زمین بگذارم. اینکه خودم را در یک منطقه حبس نکنم و بین دفاع و حمله در رفت و آمد باشم.»

1926753

لیگ قهرمانان: «آرزوی هر بازیکنی حضور در این رقابت هاست و هوادران رئال نیز به لیگ قهرمانان حس ویژه ای دارند. باید یونیون برلین را ببریم تا آنها را حوشحال کنیم.»

دیدگاه‌ها