کد خبر : 1966208 | 27 شهریور 1402 ساعت 02:03 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید عادت دریافت گل در ابتدای بازی را ترک کنیم

اولتیماتوم مهم آنچلوتی به بازیکنان رئال

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از غلبه بر سوسیداد یک هشدار مهم به شاگردانش داد.

 اولتیماتوم مهم آنچلوتی به بازیکنان رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب کار سختی برای بازپس گیری صدر جدول از بارسلونا داشت. این تیم با گل دقیقه 4 اندر باررنه‌چه‌آ از رئال سوسیداد عقب افتاد اما در نیمه دوم موفق شد یک کامبک شیرین را رقم زده و با زدن 2 گل به پنجمین برد متوالی فصل دست پیدا کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی با 15 امتیاز و بالاتر از بارسلونا که 13 امتیاز دارد صدرنشین لالیگا هستند. این مربی در پایان بازی با رئال سوسیداد به شاگردانش هشدار داد که باید عادت بد گل خوردن در دقایق ابتدایی را ترک کنند.

او در مورد خلق یک کامبک دیگر با رئال گفت: "به لطف تعهد، انرژی و اراده بازیکنانمان به بازی برگشتیم و از شکست برد ساختیم. رئال مادرید به اندازه ای قدرت دارد که بتواند 90 دقیقه برتری‌اش را به طور مداوم به حریف دیکته کند."

1926641

جود بلینگام بعد از گلزنی در 4 بازی ابتدایی فصل جایزه بهترین بازیکن ماه گذشته را دریافت کرد. او امشب اما در گلزنی ناکام بود. آنچلوتی با این وجود از عملکرد ستاره خط حمله تیمش راضی بود: "جود بلینگام امشب همان بازی همیشگی اش را انجام داد. او زیاد وارد محوطه جریمه حریف نشد اما مثل همیشه پرتلاش بود و سخت کار کرد."

سرمربی رئال مادرید ابایی از صحبت در مورد خط حمله پرستاره اش ندارد: "با داشتن رودریگو، خوسلو، جود بلینگام، فده والورده، لوکا مودریچ و... ما گزینه های متعددی برای حمله کردن داریم. من امشب از رودریگو خیلی راضی بودم. او و فده آماده ترین بازیکنان ما بعد از تعطیلات بودند. خوسلو هم امشب خیلی خوب بود. او مهاجمی است که ما طی سال های اخیر دلتنگش بودیم."

1926640

رئال مادرید شروع خوبی در این دیدار داشت اما با دریافت گل در دقیقه 4 کارش بسیار سخت شد. آنچلوتی در مورد دریافت گل های زودهنگام به شاگردانش هشدار دارد: "ما باید عادت دریافت گل در دقایق ابتدایی را متوقف کنیم چرا که کار را سخت می کند و برنامه هایمان را بهم می زند."

سرمربی رئال با تمجید از دو مدافع کناری تیمش گفت: "با داشتن دو مهاجم در زمین نیاز به مدافعان کناری پیشرفته تری داریم. دنی کارواخال و فران گارسیا با خوبی از پس این کار برمی آیند. در سیستم فعلی مدافعان کناری می توانند به بازی شما عمق بدهند."

دیدگاه‌ها