کد خبر : 1966164 | 26 شهریور 1402 ساعت 23:31 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان یک نیمه‌ای رم مقابل امپولی در المپیکو

شاگردان ژوزه مورینیو در پایان نیمه اول بازی برابر امپولی با نتیجه 3-0 برنده به رختکن رفتند.

طوفان یک نیمه‌ای رم مقابل امپولی در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته چهارم سری A امشب میزبان امپولی است و نیمه اول را با نتیجه قابل توجه 3-0 به پایان رساند.

شاگردان ژوزه مورینیو برای کسب اولین پیروزی فصل عجله داشتند و هنوز 10 دقیقه از بازی نگذشته بود که با 2 گل از حریف پیش افتادند.

اولین گلزن این دیدار پائولو دیبالا بود که ضربه پنالتی را در دقیقه 2 وارد دروازه امپولی کرد. اتریت بریشا جهت ضربه دیبالا را به درستی تشخیص داد، اما شوت بازیکن آرژانتینی از بالای دستان او عبور کرد و وارد دروازه شد.

1926512

امپولی هنوز این گل را هضم نکرده بود و تلاش می‌کرد تا رم را از دروازه‌اش دور نگه دارد که رناتو سانچز در دقیقه 5 نام خود را به عنوان دومین گلزن این بازی ثبت کرد.

بازیکن پرتغالی پس از اینکه توپ را به راسموس کریستنسن پاس داد وارد محوطه جریمه شد و سپس ارسال کوتاه این بازیکن دانمارکی را با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

1926511

رم با به ثمر رساندن این دو گل دست از حمله برنداشت و در اغلب دقایق بازی نسبت به حریفش برتری داشت. آن‌ها فشار روی دروازه امپولی را افزایش دادند تا اینکه روی اشتباه بازیکن حریف به گل برسند.

1926510

آلبرتو گراسی سعی داشت توپ لئوناردو اسپیناتزولا را که روی پاس روملو لوکاکو در آستانه ورود به محوطه جریمه بود دفع کند که توپ را به اشتباه به بازیکن خودی ضربه زد و توپ قوس با عبور از دستان بریشا وارد دروازه شد.

دیدگاه‌ها