کد خبر : 1966107 | 26 شهریور 1402 ساعت 19:18 | 12.8K بازدید | 15 دیدگاه

پوچتینو روی دور بهانه‌گیری: این همه مصدوم و بدشانسی!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از توقف مقابل بورنموث گفت هواداران از نتایج چلسی ناراحتند، ولی او نگران نیست، چرا که می‌داند تیم شرایط خوبی دارد.

پوچتینو روی دور بهانه‌گیری: این همه مصدوم و بدشانسی!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در طول تابستان با تغییر و تحول در کادر مربی‌گری و بازیکنانش امیدوار بود فصل کابوس‌وار گذشته را فراموشی بسپارد در پنج هفته ابتدایی فصل نتوانسته انتظارها را برآورده کند.

چلسی که در هفته چهارم لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست شکست خورده بود امروز در هفته پنجم به مصاف بورنموث رفت و نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورد.

پوچتینو در پایان بازی در نشست خبری خود گفت به هواداران حق می‌دهد از شرایط ناراحت باشند، ولی او نگران چلسی نیست؛ چرا که می‌داند وضعیت واقعی تیم چگونه است. او تساوی در بازی امروز را به بدشانسی و بی‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات آخر مرتبط کرد و گفت چلسی شایسته پیروزی بود.

1926355

ما بهتر بودیم و استحقاق پیروزی داشتیم
نمی‌توانم بگویم خوشحالم ولی بازی سخت و جذابی بود. ما شایستگی بیشتری برای پیروزی داشتیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. فرصت‌های خوبی ساختیم. به خصوص در نیمه اول بعد از گذشت بیست تا سی دقیقه اول. ما در این دقایق از مسابقه فرصت‌هایی متعدد و عالی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم.

با 12 مصدوم و تعداد زیادی ملی‌پوش خوب کار کردیم
ما امروز 12 بازیکن مصدوم داشتیم و تنها سه نفر از بازیکنان فیکس ما در دو هفته گذشته با ما تمرین کردند. با توجه به این باید بگویم که در شرایطی که توضیحش دادم از تلاش تیم راضی هستم.

بدشانس بودیم، نمی‌توانم کسی را مقصر بدانم
ما باید سرسخت‌تر باشیم و در مقابل دروازه حریف کارآمدی‌مان را نشان بدهیم. در جریان مسابقه نیاز به آرامش بیشتر داریم، ولی وقتی شانس با شما یار نیست بازیکن‌ها به راحتی نمی‌توانند احساس‌شان را کنترل کنند. من نمی‌توانم کسی را مقصر بدانم.

ناراحتی شدید هواداران چلسی
هواداران به خاطر شرایطی که پیش آمده ناراحت هستند. ولی من اصلا نگرانی ندارم چون خیلی خوب می‌دانم چه می‌کنیم. وقتی به مرور زمان بازیکنان مصدوم برگردند تفاوت را خواهید دید.

علت بازی نکردن مارک کوکوریا؟
مارک بیمار بود. او دیروز رسید و قبل از تمرین متوجه شدیم که تب دارد.

دیدگاه‌ها