کد خبر : 1966058 | 26 شهریور 1402 ساعت 15:51 | 24.4K بازدید | 33 دیدگاه

امروز عصر در کمپ میلان

بازخواست در میلانلو: بگو چرا 5 گل خوردیم

امروز عصر در میلانلو جلسه‌ای بین استفانو پیولی و مدیران باشگاه میلان در مورد شکست تلخ دیروز برابر اینتر پیش‌بینی شده است.

بازخواست در میلانلو: بگو چرا 5 گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی قرار است امروز با مدیران میلان بعد از باخت دردناک اینتر در دربی دلا مادونینا دیدار کند.

روسونری برای پنجمین بار متوالی در دربی برابر نراتزوری بازنده شد و با گل‌های هنریک مخیتاریان (دو گل)، مارکوس تورام، هاکان چالهان اوغلو و داویده فراتزی با نتیجه 5-1 شکست خورد. میلان روز گذشته به شدت هوادارانش را سرخورده کرد.

1926271

میلان در سال 2023 در پنج دربی مقابل اینتر شکست خورده، 12 گل خورده و تنها یک گل زده است. این ناکامی‌های متوالی برابر رقیب همسایه باعث شده برخی از هواداران اعتمادشان به پیولی که انتظار یک دهه برای کسب اسکودتو را در فصل 22-2021 پایان داد، از دست بدهند.

بازیکنان میلان امروز یک جلسه تمرینی را در میلانلو انجام خواهند داد و پس از آن مربی با مدیران باشگاه که قصد دارند شکست 5-1 به اینتر را تجزیه و تحلیل کنند، ملاقات خواهد کرد. او باید در مورد دلایل این شکست توضیح بدهد.

روسونری البته باید سریعاً به میدان برود زیرا اولین بازی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا برابر نیوکسل در روز سه شنبه خواهد بود.

دیدگاه‌ها