کد خبر : 1966033 | 26 شهریور 1402 ساعت 13:45 | 37.4K بازدید | 11 دیدگاه

اسطوره هو می‌شود؟

شب دلهره‌‌آور راموس در سانچس پیسخوان

سرخیو راموس امشب اولین بازی خود به عنوان بازیکن سویا پس از 18 سال در سانچس پیسخوان انجام خواهد داد و باید منتظر واکنش منفی افراطی‌های سویا باشد.

شب دلهره‌‌آور راموس در سانچس پیسخوان

به گزارش "ورزش سه"، سویا پس از سه بازی امتیازی ندارد و در قعر لالیگا جا خوش کرده است. همین شروع بد و ضعف های آشکار دفاعی باعث شد تا سویا به سراغ سرخیو راموس برود و پس از 18 سال او را برگرداند.

1926233

راموس در حالی به سویا برگشت که از ترکیه و عربستان پیشنهادات بسیار بهتری داشت ولی حاضر شد با دستمزد یک میلیون یورویی به باشگاه کودکی‌هایش برگردد. او در فهرست بازی تیمش برابر لاس پالماس قرار گرفته و انتظار می‌رود امشب از ساعت 20 به وقت تهران کار را از ابتدا نیز شروع کند. 

بدون شک جذاب ترین نکته این بازی حضور سرخیو راموس در میدان خواهد بود و البته از همین حالا تردیدهایی در مورد واکنش افراطی‌های سویا وجود دارد.

1921442

هرچند در مراسم معارفه راموس با حضور 23 هزار هوادار همه چیز خوب پیش رفت ولی در آن مراسم اعضای گروه «لوس بیریس» حضور نداشتند. بیریس‌ها امشب ولی در سانچس پیسخوان مثل همیشه حضوری گسترده خواهند داشت و از قبل راموس را تهدید به واکنشی تند نیز کرده اند.

یک روز پس از رسمی شدن انتقال راموس آن‌ها بیانیه دادند و گفتند که راموس از نظر آن‌ها جایی در سویا ندارد. افراطی‌ها هنوز راموس را به خاطر انتقال جنجالی سال 2005 به رئال نبخشیده اند. راموس هر بار با رئال به ورزشگاه سویا رفت با اعتراض و سوت‌های ممتد افراطی‌ها روبه‌رو شد و امشب نیز بدون شک دقایقی دلهره‌آور را پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها