کد خبر : 1966029 | 26 شهریور 1402 ساعت 13:25 | 42.4K بازدید | 29 دیدگاه

پایاپای می‌جنگیم

هشدار ستاره آلمانی به پادشاه فوتبال اروپا

رابین گوسنس وعده داد که یونیون برلین این چهارشنبه در برنابئو رئال را آزار خواهد داد.

هشدار ستاره آلمانی به پادشاه فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین این چهارشنبه اولین بازی تاریخ خود در لیگ قهرمانان را در برنابئو و برابر رئال مادرید برگزار خواهد کرد. یونیون فصل قبل تیم شگفتی‌ساز بوندسلیگا بود و توانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. این تیم روز گذشته در لیگ داخلی بازی خود را به ولفسبورگ باخت تا با شکست به بازی حساس برابر رئال مادرید برسد.

1919329

بازی برابر پادشاه فوتبال اروپا آن هم در برنابئوی جدید می تواند برای هر تیمی ترسناک باشد ولی رابین گوسنس باتجربه که سابقه بازی برای اینتر و آتالانتا را در لیگ قهرمانان دارد، گفت که از رئال هراسی نخواهند داشت. 

گوسنس در این رابطه گفت: «قرار نیست برویم و برنابئو را فقط تماشا کنیم. به برنابئو نمی رویم تا آن را تحسین کنیم بلکه می خواهیم برابر رئال نمایشی خوب و سزاوارانه داشته باشیم. پس از بازی می توان از تماشای برنابئو لذت برد ولی در 90 دقیقه بازی می خواهیم پایاپای با رئال مبارزه کنیم.»

1926231

گوسنس ادامه داد: «دوست نداشتیم با شکست به بازی برابر رئال برسیم. می توانستیم بازی را 2-2 مساوی کنیم ولی علی‌رغم شانس های خوبی که داشتیم، در نهایت بازنده شدیم. فوتبال همین است و حالا برابر رئال فرصت دیگری داریم تا ارزش‌هایمان را نشان دهیم.»

لازم به ذکر است که گوسنس سازنده تک گل یونیون برابر ولفسبورگ بود و تیم برلینی تسلط کاملی بر بازی داشت هرچند نتوانست از این برتری نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها