کد خبر : 1965918 | 25 شهریور 1402 ساعت 22:53 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

پنالتی گرفت و بیرون رفت؛

تلخ و شیرین برای علی کریمی در 37 دقیقه!

هافبک ایرانی کایسری اسپور حضور تاثیرگذار و کوتاه مدت در جریان پیروزی تیمش مقابل غازی‌آنتپ داشت.

تلخ و شیرین برای علی کریمی در 37 دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی پس از اینکه 90 دقیقه در مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل آنگولا به میدان رفت و در جریان پیروزی پُر گل شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور موثری داشت، امروز هم در سوپر لیگ ترکیه مثل همیشه در ترکیب کایسری اسپور قرار گرفت که توانست نقش مهمی در پیروزی برابر غازی‌آنتپ ایفا کند.

ویدئو: 310817

تیم کایسری اسپور در حالی که مثل چهار دیدار اخیرشان علی کریمی را به‌عنوان بازیکن ثابت در ترکیب و خط میانی داشت و سید مجید حسینی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم قعرنشین و صفر امتیازی غازی‌آنتپ قرار گرفت تا یکی از مسابقات هفته پنجم سوپر لیگ ترکیه را برگزار کند.

1925990

علی کریمی که در چهار مسابقه گذشته نمایش خوبی در ترکیب کایسری اسپور داشت، در مسابقه امروز هم با عملکرد موثرش در محوطه جریمه غازی آنتپ کاری کرد تا تیمش را خیلی زود به گل برساند.

کایسری اسپور در دقیقه 4 حمله خطرناکی به وجود آورد که ارسال کوتاه آنتونی اوزودیما، مدافع راست نیجریه‌ای را علی کریمی نتوانست استفاده کند و توپ از زیر پای او عبور کرد، اما در یک رفت و برگشت دوباره توپ به این ملی پوش ایرانی رسید تا او خطای پنالتی بگیرد.

1925991

اوزودیما که در یک رفت و برگشت صاحب توپ شده بود، مجددا قصد داشت موقعیت‌سازی کند که مارکو یِوتوویچ، هافبک صربستانی غازی‌آنتپ روی علی کریمی مرتکب خطا شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و مامه تیام با شوت زمینی و عبور از زیر دستان دروازه‌بان حریف که سمت چپ را نشانه رفته بود، این توپ را تبدیل به گل کند.

علی کریمی که پس از این گل با احساس درد به کارش ادامه می‌داد، در دقیقه 37 به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و در نهایت کایسری اسپور موفق شد با دبل مامه تیام در نیمه دوم، به پیروزی ارزشمند دو بر صفر در مسابقه خانگی مقابل غازی‌آنتپ برسد و با 9 امتیاز موقتا به رده چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند.

دیدگاه‌ها