کد خبر : 1965915 | 25 شهریور 1402 ساعت 22:46 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریچارلیسون با درام جذاب شب تلخ را از یاد برد

اشک‌هایی که برای ستاره برزیلی معجزه کرد! (عکس)

ریچارلیسون چند روز بعد از شب تلخش با برزیل زمینه ساز برد دراماتیک امشب تاتنهام بود.

اشک‌هایی که برای ستاره برزیلی معجزه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر موفق شد شفیلد یونایتد را با نتیجه 2-1 شکست داده و بعد از منچسترسیتی در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. ریچارلسیون، ستاره برزیلی تاتنهام، در دقیقه 8+90 تیمش را از شکست نجات داده و استارت یک کامبک رویایی را زد.

شاگردان آنگه پوستکوگلو با گل گوستاوو هامر در دقیقه 74 از حریف عقب افتادند تا در آستانه متحمل شدن یک شکست بی موقع قرار بگیرند. تلاش آنها برای جبران تا پایان 90 دقیقه بی حاصل بود اما وقت اضافه طولانی کار خودش را کرد و سرنوشت بازی در این دقایق کلا عوض شد.

1925982

ریچارلیسون نقش اول این دقایق بود. او در دقیقه 8+90 با یک ضربه سر زیبا نتیجه را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و ستاره برزیلی‌ها تنها 3 دقیقه بعد در نقش سازنده گل دوم و پیروزی بخش تاتنهام ظاهر شد؛ او یک پاس رو به عقب به کولوسفسکی داد تا این بازیکن با شوتی دقیق کامبک میزبان را تکمیل کند.

ریچارلیسون در حال امشب 3 امتیاز دراماتیک تاتنهام را رقم زد که هفته گذشته بعد از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل برزیل بعد از تعویض به خاطر عملکرد ضعیفش اشک ریخت و بسیار خبرساز شد.

1925983

این مهاجم 26 ساله دو فرصت سوزی بزرگ در نیمه اول این بازی برزیل-بولیوی داشت و در نیمه دوم تعویض شد؛ او که از عملکرد خود بسیار ناراحت بود در حین ترک زمین با چشمانی اشکبار توسط دوربین‌ها شکار شد. بازیکنان تیم ملی برزیل در حمایت هم تیمی خود سنگ تمام گذاشتند و مصاحبه‌هایی در حمایت از او انجام دادند که به نظر می‌رسد کارساز بوده و به ریکاوری روحی سریع ریچارلیسون انجامیده است.

دیدگاه‌ها