کد خبر : 1965911 | 25 شهریور 1402 ساعت 22:18 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

برنتفورد 0-1 نیوکسل: فرار ادی هاو از اخراج

نیوکسل بعد از سه باخت پیاپی در لیگ برتر امشب موفق شد با گل کالوم ویلسون از روی نقطه پنالتی برنتفورد را شکست دهد.

برنتفورد 0-1 نیوکسل: فرار ادی هاو از اخراج

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل که فصل پیش یکی از پدیده‌های لیگ برتر بود و موفق شد جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد در هفته‌های گذشته در بحران به سر می‌برد.

شاگردان ادی هاو قبل از فیفادی سپتامبر با سه شکست پیاپی با بحران مواجه شدند تا حتی زمزمه‌هایی برای اخراج ادی هاو مطرح شود. نیوکسل اما امشب در سنت جیمزز پارک موفق شد با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند برنتفورد را 1-0 شکست دهد تا موقتا از بحران خارج شود.

در نیمه اول ستاره‌های اصلی بازی دروازه‌بان‌های دو تیم بودند. نیک پوپ ضربه هیکی را با واکنشی تماشایی دفع کرد و در ادامه نوبت به فلکن رسید تا با استفاده از پاهایش ضربه سر گیمارش را دفع کند.

1925972

در نیمه دوم نیوکسل موفق شد در دقیقه 57 توپ را از خط دروازه برنتفورد عبور دهد ولی داور اعلام کرد پیش از این صحنه ویلسون روی فلکن مرتکب خطا شده است و در نتیجه گل مردود است.

در این نیمه موقعیت دیگری هم برای نیوکسل به دست آمد که جنجالی شد. در یک صحنه دوئل هوایی توپ به شکل واضح به دست بازیکن برنتفورد برخورد کرد و درحالیکه نیوکسل اعتراض شدیدی داشت و معتقد بود یک پنالتی باید به سودش اعلام شود اما داور حکم داد بازی باید ادامه پیدا کند.

1925971

در دقیقه 61 اما داور نقطه پنالتی را به سود کلاغ‌ها نشان داد. پاس رو به عقب اشتباه هیکی برای فلکن در میانه راه توسط گوردون قطع شد و دروازه‌بان برنتفورد را سرنگون کرد. کالوم ویلسون پشت توپ ایستاد و گوشه بالای دروازه را نشانه گرفت تا نیوکسل را پیش بیندازد.

بازی با پیروزی 1-0 نیوکسل به پایان رسید تا شاگردان ادی هاو در پایان هفته پنجم 6 امتیازی شده و در رتبه یازدهم جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها