کد خبر : 1965899 | 25 شهریور 1402 ساعت 21:29 | 85.5K بازدید | 6 دیدگاه

بازی هیجان‌انگیز در انتظار ملی‌پوشان؛

ایران- برزیل-فینال با انتقام از ژاپن

شاگردان وحید شمسایی با کسب پیروزی مقابل ژاپن حریف تیم برزیل در فینال شدند.

ایران- برزیل-فینال با انتقام از ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب دو پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های پاراگوئه و کلمبیا و صدرنشینی در گروه B تورنمنت 6 جانبه برزیل، از ساعت 19:30 امروز (به وقت تهران) در سالن سوروکابا سائوپائولو مقابل سامورایی‌ها قرار گرفت.

تیم ملی فوتسال ژاپن که در دور گروهی مقابل برزیل شکست خورده و با کسب پیروزی برابر عربستان صعود به نیمه نهایی رسیده بود، در حالی مقابل ملی پوشان فوتسال ایران قرار گرفت که شاگردان وحید شمسایی به دنبال جبران باخت فینال جام ملت‌های آسیا در یک تورنمنت بزرگ بودند که توانستند این اتفاق را رقم بزنند.

1925934

شاگردان شمسایی که پس از واگذاری قهرمانی جام ملت‌های 2022 آسیا، در فینال تورنمنت تایلند در مارس 2023 به پیروزی چهار بر یک مقابل ژاپن رسیده و قهرمان شده بودند، امشب هم توانستند یک برد ارزشمند دیگر برابر سامورایی‌ها به دست بیاورند و حریف تیم ملی برزیل در دیدار نهایی شوند.

تیم ملی فوتسال ایران که بازی امشب مقابل ژاپن را با ترکیب مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و حسین طیبی آغاز کرده بود، در نیمه اول علی‌رغم حملات پیاپی نتوانست به گل برسد و با تساوی صفر- صفر کارش را به پایان رساند.

1925935

در نیمه دوم بازی نزدیک از هر دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در فاصله 6 دقیقه مانده به پایان مسابقه، مهدی کریمی با توپ‌گیری فوق‌العاده در میانه زمین یک ضدحمله سریع تدارک دید و با حرکت تکنیکی و شوت زمینی پرقدرت گل اول بازی را برای تیم ملی فوتسال ایران به ثمر رساند.

یک دقیقه و 13 ثانیه پس از این گل، ملی پوشان فوتسال ایران از سمت راست دوباره یک موقعیت جدی به وجود آوردند که انتقال توپ به میانه زمین و شوت تماشایی مجتبی پارساپور دروازه ژاپن را باز کرد و منجر به گل دوم شد.

تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل ژاپن حریف برزیل در تورنمنت 6 جانبه در شهر سائوپائولو شد.

دیدگاه‌ها