کد خبر : 1965875 | 25 شهریور 1402 ساعت 19:55 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

سفیدهای لندن، محترم و مدعی

این تاتنهام را نمی‌شناختیم: تا آخرین نفس بجنگ! (عکس)

تاتنهام در وقت‌های تلف‌شده انتهای بازی مقابل شفیلدیونایتد دو گل به ثمر رساند تا با بازگشتی رویایی 2-1 پیروز شده و به رتبه دوم لیگ برتر صعود کند.

این تاتنهام را نمی‌شناختیم: تا آخرین نفس بجنگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو که امشب در ورزشگاه خانگی‌شان، استادیوم تاتنهام، به مصاف شفیلدیونایتد رفته بودند در وقت‌های تلف‌شده دست به کاری باورنکردنی زدند و در دقایق 90+8 و 90+۱۰ به گل رسیدند تا با بازگشتی رویایی به سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کنند.

شفیلد یونایتد در نیمه دوم با گلی که توسط گوستاوو همر به ثمر رساند از حریف پیش افتاد. با وجود برتری تاتنهام این گل که بر خلاف جهت بازی به ثمر رسید می‌توانست برای تاتنهامی‌ها به بهای از دست رفتن سه امتیاز در خانه تمام بشود.

1925879

اما شاگردان پوستکوگلو که این فصل نمایش‌هایی چشم‌نواز ارائه داده‌اند امشب نشان دادند از نظر روحی هم تغییرات بزرگی کرده‌اند: تاتنهام حالا تیمی است که تا آخرین ثانیه ناامید نشده و تلاش می‌کند.

درحالیکه ساعت ورزشگاه دقیقه 90+8 را نشان می‌داد اسپرز صاحب کرنر شد و ریچارلیسون که ناکامی‌اش در گلزنی برای تیم ملی برزیل در روزهای گذشته سوژه شده بود روی تیر یک بالاتر از همه به هوا برخاست و با ضربه سر دروازه شفیلد را باز کرد تا تاتنهام به بازی برگردد.

1925881

سه دقیقه بعد در دقیقه 90+11 ریچارلیسون پاس به عقبی به کولوسفسکی داد و او با شوتی عالی توپ را به گوشه بالای دروازه شفیلد دوخت. تاتنهامی‌ها در استادیوم خانگی‌شان مدت‌ها بود چنین خوشحالی‌ای را تجربه نکرده بودند.

1925880

جالب اینجا است که در دقیقه 90+14 اولیور مک‌برنی از شفیلد با دریافت دومین کارت زرد از سوی داور اخراج شد و البته این اخراج تاثیری در نتیجه نداشت و تاتنهام موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود.

دیدگاه‌ها