کد خبر : 1965844 | 25 شهریور 1402 ساعت 17:32 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

رئیس دینامو زاگرب:

هیچ جا بهتر از تیم ما برای بازنشستگی مودریچ نیست

رئیس دیناموزاگرب تایید کرد که در زمستان 2024 با لوکا مودریچ وارد مذاکره خواهند شد تا او فوتبالش را در این باشگاه تمام کند.

هیچ جا بهتر از تیم ما برای بازنشستگی مودریچ نیست

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ تا ژوئن 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد و در حال حاضر یک باشگاه علناً اعلام کرده که می‌خواهد سال آینده این بازیکن کروات را به خدمت بگیرد. این باشگاه دینامو زاگرب است. باشگاهی که مودریچ در آن فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

1925788

ولاتکا پراس، رئیس دینامو در مصاحبه‌ای جدید خود به صراحت این موضوع را بیان کرد. او در پاسخ به سوالی درباره بازگشت احتمالی مودریچ، گفت: «لوکا در آخرین سال قراردادش است و ما زمستان با او تماس خواهیم گرفت. چطور ممکن است که دینامو نخواهد لوکا مودریچ برگردد؟ نمی‌توانم بگویم که ما دائما با او در تماسیم، اما من اعضای خانواده‌اش را می‌شناسم. برای او منطقی است که در پایان دوران حرفه‌ای خود به دینامو بازگردد، چرا که نه؟ اکنون خواهیم دید که آیا این انگیزه برای لوکا کافی خواهد بود یا خیر.»

لازم به ذکر است که امسال مودریچ از یک بازیکن بی چون و چرا در رئال مادرید به یک بازیکن تعویضی تبدیل شده است. موقعیتی که خودش اعتراف می‌کند که آن را دوست ندارد. این در حالی است که ستاره کروات تابستان ترجیح داد با رئال ادامه دهد و ضمن تمدید قرارداد، پیشنهادات دیگر را رد کرد.

دیدگاه‌ها