کد خبر : 1965829 | 25 شهریور 1402 ساعت 16:31 | 16.1K بازدید | 22 دیدگاه

محرومیت سالم الدوسری از دیدار برابر نساجی

فوق ستاره عربستانی الهلال نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر نساجی همراهی کند.

محرومیت سالم الدوسری از دیدار برابر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رفت از مسابقه فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته بود که سالم الدوسری در دقایق پایانی دیدار برابر اوراوا ردز ژاپن، از کوره در رفت و با کارت قرمز مستقیم احمد الکاف، داور عمانی آن دیدار، از زمین بازی اخراج شد.

ستاره عربستان و الهلال که در تلاش برای تدارک یک حمله بود، توسط کن ایوائو، کاپیتان 35 ساله اوراوا ردز که پیراهن سالم را از پشت سر کشیده بود، سرنگون شد و به روی زمین افتاد. ستاره الهلال که به دلیل این حرکت و همچنین نتیجه تساوی یک – یک عصبی بود، پس از این خطا، با استوک‌هایش ضربه‌ای به پهلوی بازیکن حریف وارد کرد و همین مسئله کافی بود تا با کارت قرمز داور روبرو شود.

1925766

پس از آن، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا علاوه بر محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، سالم الدوسری را به دو جلسه محرومیت محکوم کند.

از آنجایی که حکم کمیته انضباطی AFC درخصوص سالم الدوسری پس از دیدار فینال صادر شد، این محرومیت به فصل بعد منتقل شد و بدین ترتیب این بازیکن دو دیدار ابتدایی الهلال برابر نوباهار نامانگان ازبکستان و نساجی ایران را از دست داده است.

1925767

دیدگاه‌ها