کد خبر : 1965767 | 25 شهریور 1402 ساعت 08:30 | 23.7K بازدید | 12 دیدگاه

گلی که می‌توانست همه سوابق بد را پاک کند

اوپامکانو، فرشته نجاتی در تله آفساید (عکس)

نام دایو اوپامکانو بازیکن فرانسوی بایرن، بارها و بارها به دلیل اشتباهاتش در بازی‌های مهم به گوش رسیده است.

اوپامکانو، فرشته نجاتی در تله آفساید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع بلند قامت و جوان که شب گذشته در دیدار بایر مقابل بایرن مونیخ دقایق سختی را مقابل ویکتور بونیفاس، غول جدید نیجریه‌ای فوتبال جهان تجربه کرد، در دقیقه ۷+۹۰ و در حالی که دو دقیقه هم از اوقات اضافی قانونی بازی رد شده بود، روی یک توپ برگشتی ارسال شده از نقطه کرنر دروازه لورکوزن را برای بار سوم گشود اما درحالیکه ورزشگاه آلیانز منفجر شده بود، پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا اوپامکانو خیلی زود به قالب همیشگی خودش برگردد.

1925635

این مدافع فرانسوی اگر این گل را وارد دروازه بایر کرده بود، فصلی تازه را در جمع مردان باواریا آغاز می‌کرد و احتمالا همه گناهان و اشتباهات پیشینش بخشیده می‌شد‌‌. با این حال او در زمانی که توپ با ضربه سر یکی از هافبک‌های بایرن به وی رسید و او را در موقعیت تک به تک قرار داده حداقل نیم متری در آفساید بود و بنابراین کمک داور این صحنه را به سادگی پرچم زد. اگرچه داور که در صحنه قبلی در پنالتی‌ای که به لورکوزن داده بود سخت گرفته بود، این تصمیم را با تیم VAR چک کرد تا هیچ ابهامی باقی نماند.

بازی تماشایی و پرموقعیت بایر لورکوزن و بایرن مونیخ شب گذشته با نتیجه دو-دو به پایان رسید درحالی که بایرن تا دقیقه ۳+۹۰ پیروزی را در دست داشت.

دیدگاه‌ها