کد خبر : 1965730 | 25 شهریور 1402 ساعت 06:00 | 68.6K بازدید | 139 دیدگاه

میرحیدری: نمی‌توانیم مشکلات را رسانه‌ای کنیم؛

با چه اعتماد به نفسی از سپاهان شکایت کردند!

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان معتقد است اگر از تیم فوتبال این باشگاه 4 امتیاز کسر شده، از سایر باشگاه‌ها باید امتیاز بیشتری کسر شود.

با چه اعتماد به نفسی از سپاهان شکایت کردند!

به گزارش "ورزش‌سه"، میرحیدری عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان پس از اینکه چند روزی محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه پاسخگوی شبهات ایجاد شده بود، در برنامه شب‌های فوتبالی گفتگوی تلفنی داشت و درباره برخی ابهامات صحبت کرد.
اما نکته جالب توجه مورد نظر میرحیدری جایی بود که او درباره تخلف باشگاه‌های دیگر و سکوت سپاهان صحبت کرد و دلیل این موضوع را قبول نداشتن قانون عنوان کرد.
او در اینباره اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «برخی باشگاه‌ها در خارج از قرارداد کارهایی کرده‌اند، اگر از باشگاه سپاهان ۴ امتیاز کم شده، از باشگاه‌هایی که اتفاقات خارج از قرارداد دارند، چند امتیاز می‌توانند کم کنند؟ در باشگاه سپاهان خیلی مسائل رو به خوبی می‌دانستیم اما مشکلات سایر باشگاه‌ها را درک می‌کنیم.»

او سپس با سوال دوباره مجری بر حرف‌هایش تاکید کرد و افزود: «وقتی مقررات اینقدر مشکل‌ساز است، نمی‌توانیم تخلفات را رسانه‌ای کنیم. چهار باشگاه در جلسه کمیته انضباطی نشستند و بعضی از آن‌ها اشکالات زیادی در قراردادهایشان هست و نمی‌دانم با چه اعتماد به نفسی جلو آمدند و چنین مباحثی را طرح کردند.»

دیدگاه‌ها