کد خبر : 1965667 | 24 شهریور 1402 ساعت 17:38 | 6.3K بازدید | 9 دیدگاه

گروسیان: مقابل ذوب‌آهن بردها را استارت می‌زنیم

دروازه‌بان استقلال خوزستان امیدوار است از بازی با ذوب آهن استارت بردهای‌شان در این فصل زده شود.

گروسیان: مقابل ذوب‌آهن بردها را استارت می‌زنیم

به گزارش “ورزش سه”، فرزین گروسیان در آخرین دیدار استقلال خوزستان خوش درخشید تا اینگونه درون دروازه به چشم بیاید. او در این مورد به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بازی با تراکتور که بازی آخرمان بود بازی خوبی انجام دادیم هم تیم هم خودم ولی متاسفانه همراه با امتیاز نشد. امسال از لحاظ بدنی خیلی بهتر از سال‌های قبل هستم و امیدوارم بتوانم امسال نتیجه این زحمات خودم را بگیرم و سال خوبی را داشته باشم.

او که دچار مصدومیت شد و هنوز کامل خوب نشده درباره شوت سنگین عبدی و مهاری که باعث این اتفاق شد اینطور توضیح داد: در تک به تکی که با آقای عبدی شدم شوت زد و آمدم توپ را بگیرم اما مچ دستم برگشت و چند وقتی است که با این مصدومیت کلنجار می‌روم. انشاالله که زودتر دستم کامل خوب بشود و به ادامه بازی‌های لیگ برسم. مهدی هم پیگیر حالم بود و حتی بعد از آن بازی از اهواز تا تهران همراه هم بودیم. فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد. 

1919859

گروسیان در پایان در مورد سرنوشت استقلال خوزستان در ادامه فصل گفت: مطمئن باشید تیم ما خیلی تیم خوبی است همه کسانی که بازی تیم ما را دیدند همه این را می‌دانند که ما چقدر خوب بازی کردیم. در این چند هفته چند بازی  کردیم که واقعا بد شانسی آوردیم که نتوانستیم به امتیاز یا به برد برسیم مطمئن هستم تیم‌مان خیلی تیم خوبی هست و فقط کافی است مقداری اعتماد به نفس و شانس همراه‌مان باشد تا بتوانیم بردهایمان را شروع کنیم تیم‌مان خیلی خوب و با کیفیت است و امیدوارم از بازی با ذوب آهن برد هایمان شروع  شود و روزهای خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها