کد خبر : 1965612 | 24 شهریور 1402 ساعت 13:11 | 101.8K بازدید | 90 دیدگاه

عسگریان: چمن استادیوم به شرایط ایده‌آل می‌رسد

آزادی برای پرسپولیس - النصر کاملا آماده!

مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اعلام کرد استادیوم آزادی برای میزبانی دیدار پرسپولیس و النصر آماده است.

آزادی برای پرسپولیس - النصر کاملا آماده!

به گزارش ورزش سه، دیدار پرسپولیس و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی چهار روز دیگر در استادیوم آزادی برگزار می‌شود که این ورزشگاه در چهار هفته ابتدایی لیگ از وضعیت خوبی برخوردار نبود و از طرفی برای این مسابقه باید شرایط مورد نیاز برای نصب سیستم کمک داور ویدئویی نیز فراهم می‌شد.

مهیار عسگریان، مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، درباره آخرین وضعیت استادیوم آزادی توضیح داد: خوشبختانه همانطور که وعده داده بودیم، زیرساخت‌های مورد نیاز برای بازی‌های آسیایی تجهیز و نصب شده است. به اتفاق دکتر هاشمی و دوستان فدراسیون فوتبال از این زیرساخت‌ها بازدید می‌کنیم. بحث اتاق کنترل دوپینگ، اتاق VAR، نصب سکوهای طبقه اول انجام شده و آزادی برای بازی پرسپولیس و النصر کاملا آماده است.

او همچنین در خصوص شرایط چمن استادیوم که مورد انتقاد بسیاری از مربیان و بازیکنان قرار داشت، گفت: خوشبختانه از ۲۰ روز گذشته از طریق دوستان و مشاوره‌هایی که داشتیم، اقدامات سریع و موثری انجام دادیم و همین حالا هم اقدامات در حال انجام است. انشالله برای روز بازی پرسپولیس و النصر، زمین به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد.

1896013

عسگریان درباره مسیری که کادرفنی تیم‌ها برای حضور در نشست خبری باید از آن عبور می‌کردند، عنوان کرد: همه چیز درست شده است. ما روز شنبه یا یکشنبه با حضور خبرنگاران از شرایط رو نمایی می‌کنیم و نشان می‌دهیم با وجود اینکه در حال بازسازی ورزشگاه هستیم اما همه چیز برای بازی آماده است.

او در مورد شرایط ظاهری استادیوم آزادی اظهار داشت: کاملا همه موضوعات به لحاظ زیباسازی و نما در شان خواهد بود و اقدامات پیش‌بینی شده و در حال انجام است.

مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در پاسخ به این سوال که سیستم کمک داور ویدئویی تا چه زمانی در آزادی خواهد ماند، گفت: فدراسیون باید در این خصوص صحبت کند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که تا پایان بازی‌های آسیایی، VAR در استادیوم آزادی مستقر خواهد بود.

او در واکنش به اینکه آیا کیومرث هاشمی نیز نظر مثبتی روی شرایط استادیوم دارد، گفت: جا دارد از دکتر هاشمی تشکر ویژه‌ای کنم. ایشان از زمانی که وارد شدند، کاملا روی موضوع مسلط بودند. موضوعات را با هم مرور کردیم و ایشان اهداف را برای ما تعیین کردند و به صورت هفتگی و بدون حضور خبرنگاران بازدید‌هایشان را داشتند و فکر می‌کنم مورد تایید ایشان باشد.

عسگریان در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره ساخت یک استادیوم در تهران گفت: ما جلسه‌ای داشتیم و انشالله قرار است در جلسات کارشناسی‌تر، طرح را بررسی کنیم و پیشنهادات را تقدیم آقای هاشمی و دولت کنیم و هر کدام مورد تایید قرار گرفت، استارتش را بزنیم. باید در ابتدا نظر آقای هاشمی را بگیریم و طرح مورد تایید ایشان را تقدیم دولت کنیم.

دیدگاه‌ها