کد خبر : 1965447 | 23 شهریور 1402 ساعت 17:51 | 13.5K بازدید | 9 دیدگاه

عبدی: غیر از الهلال 2 بازی سخت داریم

هافبک نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

عبدی: غیر از الهلال 2 بازی سخت داریم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی در حاشیه تمرین امروز نساجی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شرایط تیم ما خدا را شکر خیلی خوب است و بازی آخر لیگ را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم و تمرینات خیلی خوبی هم داشتیم.

1924961

او یادآور شد: دو دیدار تدارکاتی خیلی خوب مقابل مس رفسنجان و ذوب آهن داشتیم و ان‌شاءالله با تدابیر کادر فنی می توانیم گام اول در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم هندی را محکم برداریم و موجب سربلندی خواهیم شد.

کاپیتان نساجی در خصوص تقابل با مومبای سیتی هند ابراز کرد: شناخت زیادی نسبت به این تیم نداریم و فقط امروز نخستین جلسه آنالیز از تیم هندی را داشتیم. قرار است بیشتر درباره این تیم بدانیم. قاعدتا وقتی در لیگ قهرمانان آسیا هستند، تیم خوبی دارند و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند.

عبدی تاکید کرد: امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم از نقاط ضعف تیم مومبای سیتی هند استفاده کنیم و بتوانیم امتیاز بگیریم و دست پر به ایران برگردیم.

هافبک نساجی در واکنش به اینکه جامعه فوتبال معتقد هستند این تیم می‌تواند پس از الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، گفت: این امیدواری خیلی خوب است ولی شرایط سختی وجود دارد. سال اول حضورمان در لیگ قهرمانان آسیاست و هیچ چیز غیرممکن نیست و می‌خواهیم امتیاز بگیریم و صعود کنیم.

دیدگاه‌ها