کد خبر : 1965416 | 23 شهریور 1402 ساعت 15:32 | 21.5K بازدید | 123 دیدگاه

ادامه واکنش‌ها به حکم کمیته انضباطی علیه سپاهان

همچنان واکنش‌ها به حکم کمیته انضباطی علیه باشگاه سپاهان ادامه دارد.

ادامه واکنش‌ها به حکم کمیته انضباطی علیه سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از اعلام حکم شبانه کمیته انضباطی علیه باشگاه سپاهان، روز گذشته فوتبال ایران تحت تاثیر این حکم قرار گرفت. در این اصفهانی‌ها هم از مسئولان ورزشی تا سیاسی همه‌شان پای کار آمدند، تا کمیته انضباطی را به دلیل صدور این حکم تحت فشار قرار بدهند.

این واکنش‌ها روز گذشته به صورت لحظه‌‍ای توسط سایت "ورزش‌سه"، منتشر شد، اما از صبح امروز هم شاهد ادامه روند روز گذشته هستیم و از صبح افراد دیگری نیز به کمپین حمایت از سپاهان پیوسته‌اند.

اینجا بخوانید 👇👇👇👇
بولت سپاهانواکنش‌ها به حکم بی‌سابقه انضباطی علیه سپاهان

1924912
پولادگر نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس با انتشار یک توئیت به ماجرای سپاهان ورود کرده و خواستار محرومیت سایر باشگاه‌های دولتی شده است.
1924910
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان معتقد است در آستانه حضور سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا بهتر بود مسئولان به این تیم کمک می‌کردند.
1924913
محمدرضا فلاح دیگر عضو شورای شهر اصفهان است که با ادبیاتی تند اینچنین اظهارنظر کرده است: اینگونه که مشخص است، اصفهان ستیزان در این کشور دست به دست هم دادند که ورزش این استان را نیز مانند زاینده‌رودش بخشکانند.
1924911
رشید طنزپرداز معروف اصفهانی هم با این استوری از سپاهان حمایت کرده است.
1924924
موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با ادبیاتی تند به حکم کمیته انضباطی واکنش نشان داده و در بخشی از حرف‌هایش گفته است: ما قبلا به وزیر ورزش تذکر داده‌ایم، در روز رأی اعتماد شدیداً به حکمی که داده شده است اعتراض خواهیم کرد. اگر می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، نیازی به برگزاری لیگ وجود ندارد و باید دیگر رقبا در لیگ برتر شرکت نکنند.

دیدگاه‌ها