کد خبر : 1965343 | 23 شهریور 1402 ساعت 04:15 | 32.6K بازدید | 60 دیدگاه

تاکید مدیرعامل سپاهان به عطف به ماسبق

محمدرضا ساکت و کلیدواژه بازگشت امتیاز سپاهان

مدیرعامل سپاهان می‌گوید یک روز قبل از دریافت نامه ابلاغی سازمان لیگ قرارداد بازیکنان‌شان را به ثبت رسانده‌اند.

محمدرضا ساکت و کلیدواژه بازگشت امتیاز سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاه،ان شامگاه چهارشنبه، بیست‌و‌دوم شهریورماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه اصفهان، در مورد محکومیت سنگین سپاهان دفاعیات و ادعاهای خود را مطرح کرد.

مدیرعامل سپاهان می‌گوید قراردادها را یک روز پیش از نامه و ابلاغ جدید سازمان لیگ منعقد کرده‌اند و بنابراین افزایش رقم قراردادها برای بازیکنان‌شان باید طبق قوانین قبلی بررسی شود.

ساکت در این خصوص گفت: "تمام قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال را تا شانزدهم مرداد ثبت کردیم ولی هفدهم مرداد ماه به یک‌باره با نامه‌ای مبنی بر افزایش 25 درصدی در سال آینده مواجه شدیم؛ در حالی که ما قراردادها را ثبت کرده بودیم و هیچ قانونی عطف به ماسبق نمی‌شود."

ویدئو: 310628

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: "در نگارش دستورالعمل ضعف اتفاق افتاد و هیچ قانونی عطف به ما سبق نمی‌شود. طی روزهای اخیر رئیس کارگروه مواردی را مطرح کرد و در ادامه دپارتمان حقوقی باشگاه لوایح دفاعی خود را تحویل داد و نهایتا روز گذشته جلسه رسیدگی برگزار شد."

او دوباره به عطف به ماسبق بودن افرایش قراردادها اینطور تاکید کرد: "هیچ باشگاهی نمی‌تواند تابع قانونی باشد که عطف به ماسبق است. فراموش نکنید در جلسه رسیدگی هیچ حقی برای باشگاه‌های شاکی لحاظ نشد البته نمی‌دانم چرا در رای صادره هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است."

دیدگاه‌ها