کد خبر : 1965122 | 22 شهریور 1402 ساعت 02:21 | 29.2K بازدید | 7 دیدگاه

دلافوئنته: در هر پست چندین بازیکن بزرگ داریم

گنج بزرگی که سرمربی اسپانیا صاحبش است!

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا معقتد است که حضور استعدادهای پرتعداد اسپانیا دست او را در پست‌های مختلف باز می‌گذارد.

گنج بزرگی که سرمربی اسپانیا صاحبش است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا به دومین برد پرگل خود در یک هفته اخیر دست یافت تا با 9 امتیاز رتبه دوم خود در گروه اول انتخابی یورو 2024 را تثبیت کند. این تیم که روز جمعه 7-1 گرجستان را شکست داده بود امشب توانست با 6 گل از سد قبرس بگذرد.

1924357

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در مورد پیروزی مقتدارنه تیمش گفت: "از عملکرد تیم بسیار خوشحالم و نسبت به آینده خوشبینم. برای این طرز تفکرم دلایلی هم دارم."

او از عملکرد تیمش که در 2 بازی اخیر 13 گل زده کاملا راضی است: "در این مقطع به اهدافی که داریم دست یافتیم اما کار به اینجا ختم نمی‌شود و باید همچنان در فیفادی‌های بعدی روی نقاط مورد نظر کار کنیم تا بهتر شویم. ما یک تیم هستیم که همه برای رسیدن به موفقیت در آن تلاش می‌کنند. حاصل این تلاش گل‌های زیادی است که بازیکنان بزرگ آن را به ثمر می‌رسانند."

سرمربی تیم ملی اسپانیا از گنج بزرگی صحبت کرد که دست او را برای انتخاب بازیکن کاملا باز نگه می‌دارد: "ما تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرده‌ایم تا غیرقابل پیش بینی باشیم. اسپانیا پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد که روی آن کار می کنیم. در این مورد بسیار خوش شانسیم چرا که اسپانیا در هر پست بازیکنان بزرگ زیادی دارد."

دلافوئنته در بخش پایانی صحبت‌هایش به تمجید از لامین یامال، ستاره جوان بارسا پرداخت که با حضور در لیست بازی با قبرس به جوان‌ترین بازیکن تاریخ اسپانیا تبدیل شد: "بازیکنانی مثل لامین یامال همیشه یک قدم جلوتر از بقیه هستند چون سریع‌تر از همه یاد می‌گیرند."

دیدگاه‌ها