کد خبر : 1965105 | 22 شهریور 1402 ساعت 05:41 | 63.4K بازدید | 74 دیدگاه

اقدامی که قبلا درباره‌اش هشدار داده شده بود

قرارداد دو بازیکن سپاهان دلاری است!

دو ستاره سپاهان برای فصل جاری لیگ برتر با این باشگاه قرارداد دلاری امضا کرده‌اند.

قرارداد دو بازیکن سپاهان دلاری است!

به گزارش "ورزش سه"، حکم سنگین کمیته انضباطی علیه باشگاه سپاهان، اعضای تیم مدعی لیگ را در شوک بزرگی فرو برده است. در کنار کسر 4 امتیاز و جریمه 40 میلیارد تومانی در حکم کمیته انضباطی برخی موارد عجیب پیرامون قرارداد بازیکنان این تیم افشا شده است.

کمیته انضباطی در ابلاغیه خود از 6 ستاره سپاهانی‌ها نام برده که در قرارداد آنها تخلف شده؛ در بخشی دیگر از حکم آمده که قرارداد دو بازیکن از 6 بازیکن مذکور به صورت ارزی (دلاری) بسته شده است.

اگرچه به طور دقیق شفاف نشده که کدام بازیکنان با سپاهان قرارداد ارزی امضا کرده‌اند، اما مشخصا از میان پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا شکاری، احسان پهلوان، رضا اسدی و کاوه رضایی دو نفر قرارداد ریالی (تومانی) با باشگاه سپاهان ندارند.

این در شرایطی است که در دستور العمل ابلاغی نقل و انتقالات در بند 29 به صورت شفاف قید شده بود که باشگاه‌ها حق امضای قرارداد ارزی با بازیکنان ایرانی را ندارند و این موضوع تخلف است. با این حال ظاهرا سپاهانی‌ها این کار را انجام داده‌اند و مستلزم جریمه دانسته شده‌اند.

حالا یکی از مواردی که باشگاه سپاهان باید در قراردادها اصلاح کند، ارزی بودن قرارداد دو بازیکن این باشگاه است. موضوعی که می‌تواند منجر به لو رفتن نام دو بازیکن نیز بشود.

دیدگاه‌ها